Meie grillime kodus. Loomulikult!

Klient:

Nõo Lihatööstus

2020. aasta kevad rabas ilmselt enamus turundajaid ja turundusosakondi suure üllatusega. Eriti just neid, kelle aasta tähtsaim hooaeg jääb hiliskevade ja varasuve perioodi. Kuid selliste eriolukordade, kriiside ja ootamatuste ajal on vale pildilt kaduda või pead liiva alla peita – vastupidi, see on aeg, mil just anda omapoolne panus kriisi leevendamiseks.

Tihedas koostöös Nõo Lihavürstiga reageerisime eriolukorrale ning soovisime vahetult enne grillimishooaja suurt avangut inimeste tähelepanu suunata ettevaatusabinõule – grillida võib, kuid ainult nendega, kellega igapäevaselt ühist katust jagatakse ning igasugused seltskondlikud grillüritused peavad oma aega ootama. Kuid see ei tähenda, et oma hetki ei saaks teistega jagada. Loomulikult saab, kuid teisiti kui varem – videosilla kaudu.

Sellest inspireeritult otsisime üle Eesti inimesi, kes jagaksid oma grillhetki ning julgustaksid kõigil teistel oma kodus ja vaid oma lähedaste ringis elaval tulel maitsvaid hõrgutisi valmistada.

Kevadise kampaania põhisõnumiks sai „Loomulikult me grillime kodus!“, mis kriisi- ja koroonauudiste taustal positiivsemat ning elurõõmsamat värvi tõi. Samuti ühendasime võimaluse tellida grilltooted veebi vahendusel erinevatest e-poodidest, et veelgi vähendada inimeste liikumist avalikes kohtades ja muuta kodus grillimist veelgi mugavamalt.

Lisaks senistele tegevustele planeerime veel aja- ning asjakohaseid tegevusi, millega keerulisele ajale vastu astuda ning millega anda omapoolne panus elu normaliseerumiseks.

Kõige selle taustal tahame Nõo Lihavürsti kommunikatsioonis tänada kõiki Eesti inimesi, kes tarbivad kodumaiste ettevõtete toodangut ning aitavad majandusel võimalikult kiiresti taastuda.

Jaga ka teistega: