La Ecwadori meeskond on kliendisuhete juhi võrra rikkam

Augustikuus kasvas La Ecwadori agentuuripere ühe särava ja ambitsioonika liikme võrra, kui kliendisuhete juhi rolli hakkas täitma Keit Ausner.

Brand icon

Keit Ausner

Augustikuus kasvas La Ecwadori agentuuripere ühe särava ja ambitsioonika liikme võrra, kui kliendisuhete juhi rolli hakkas täitma Keit Ausner.

Varasemalt töötas Keit üle 5 aasta Äripäevas, millest viimased aastad juhtis ta koolituste osakonna turundust. Keit ise ütleb, et La Ecwadori meeskonnaga liitumine oli õnnelik juhus: „Tegin koolitustega seoses Äripäeva raadios Juhtimislabori nimelist saadet ja täiesti juhuslikult pakuti mulle võimalust hakata juhtima ka Turunduskohvi La Ecwadoris. Sealt sai meie esmane suhtlus alguse ja ei läinud kaua kui ma juba nende meeskonnaga liitusin,“ selgitab ta. „Mulle tundub, et ajastus oli väga õige. Tundsin juba mõnda aega, et tahaksin midagi uut proovida. Tänu varasemale kokkupuutele La Ecwadori meeskonna ja tööga teadsin, et see saab olema väga põnev ja väljakutsuv,” lisas Keit.

La Ecwadori tegevjuhi Heily Aaviku sõnul jättis eelnev kokkupuude väga sügava mulje. “Keit paistis kohe silma oma tugeva töökultuuriga, mis sobib suurepäraselt meie agentuuri teinekord pingeliseks kujuneva tööga,” ütles Heily ja lisas, et Äripäevast saadud professionaalsus ning suur kogemuste pagas tegid temast La Ecwadori jaoks täiusliku kandidaadi. Naljatades lisab Heily, et otsustamisel said määravaks ka Keidi kaks kassi See ja Teine – tema sõnul sobivad La Ecwadori meeskonda lemmikloomasõbrad hästi ja loovus nimede valikul on ainult kirsiks tordil.

Oma esimese suurima väljakutsena meenutab Keit otsust kolida peale keskkooli Ameerikasse. Tema sõnul oli see unustamatu kogemus, mis viis ta ühel päeval lausa Valgesse Majja. „Ma olen alati olnud selline, kes ei võistle mitte teistega, vaid pigem iseendaga. Seetõttu meeldib mulle panna end uutesse ja vahel ehk ka pisut ebamugavatesse olukordadesse – ainult nii me ju õpimegi,“ räägib Keit.

Keit usub, et Äripäevast saadud kogemused aitavad tal kindlasti uude ametisse paremini sisse elada. „Mul õnnestus seal töötada mitmel erineval ametikohal müügist turunduseni. Lisaks olen õppinud Tallinna Ülikoolis suhtekorraldust. Mulle endale tundub, et kõik eelnevad kogemused on mind justkui praeguseks kliendisuhete juhi ametikohaks ette valmistanud, mistõttu oli La Ecwadori meeskonnaga liitumine järgmine loogiline samm,“ selgitab ta.