La Ecwador hakkab esimese agentuurina Eestis pakkuma järelmaksu võimalust

2020. aastal toob 2018. aasta Äripäeva Turunduse TOPi võitnud turundus-kommunikatsiooni- ja reklaamiagentuur La Ecwador koostöös järelmaksu pakkujaga ESTO oma klientidele järelmaksu võimaluse, mis muuhulgas aitab algusfaasis ettevõtetel turule siseneda tugeva turundustegevusega.

Brand icon

2020. aastal toob 2018. aasta Äripäeva Turunduse TOPi võitnud turundus-kommunikatsiooni- ja reklaamiagentuur La Ecwador koostöös järelmaksu pakkujaga ESTO oma klientidele järelmaksu võimaluse, mis muuhulgas aitab algusfaasis ettevõtetel turule siseneda tugeva turundustegevusega.

La Ecwadori loovjuht Taavi Lehari tõdeb, et järelmaksuteenuse pakkumine võib esmalt tekitada mitmeid erinevaid küsimusi, kuna „piiks-piiks“ ja sms-laenud on paljudele valus teema. Üleüldine finants-kirjaoskus ning riskikäitumine on viimase kümne aasta jooksul suure arengu teinud ning nii äri- kui tavakliendid oskavad tärniga teenuseid vältida ja oma vajadusi ning võimalusi arvestades järelmaksu võimalusi kaaluda.

Agentuuri tegevjuht Heily Aaviku sõnul on La Ecwadori järelmaks mõeldud eeskätt ettevõtetele, kes alles sisenevad turule: ,,Viimaste aastate jooksul oleme kokku puutunud mitmete kihvtide ettevõtete, inimeste ja ideedega, kes on avastanud turul tühimiku ning kellel on väga suur töö lansseerimiseks tehtud, kuid tihtipeale jääb tugev sisenemine ning tuntuse kasvatamine just napi turunduseelarve taha. Samas näeme klientide tegevuses ja ideedes suurt potentsiaali, mida saaks suuremaks kasumiks ning tuluks pöörata just efektiivse ning mõjusa turunduse kaudu.“

„Tegemist pole ainult kampaania või meediaplaneerimisega. See kõik on teisejärguline. Tihti näeme, et alustavatel ettevõtetel pole know-how’d ega võimekust arendada endale korralikku brändingut ja CVI-d, et oma toode või teenus korrektselt disainida. Siis võibki juhtuda olukord, kus turule sisenetakse nii-öelda poolkõva asjaga, mis ei tekita piisavalt mõju, tähelepanu ega usaldusväärsust. Nii mõnigi geniaalne mõte on seepärast surnud enne, kui see tarbijateni on jõudnud,“ lisab Lehari.

Agentuuri digitaalmeedia meeskonna juht Kert Aavik, kelle idee oli järelmaksu oma tänastele ja tulevastele klientidele võimaldada, rõhutab, et suured ambitsioonid ja innovaatilised ideed ei ole ainult suurettevõtete päralt: ,,Meie jaoks on oluline, et sõltumata ettevõtte suurusest ja tegutsemisperioodist oleks kõigil võimalik oma turundusideed ellu viia kiiremaks eesmärkide saavutamiseks ning oma positsiooni kindlustamiseks. Seetõttu tekkiski idee pakkuda esimese agentuurina Eestis võimalust kasutada tellimuste eest tasumisel La Ecwador järelmaksu.“

„Ettevõtte edu üheks väga oluliseks eelduseks on õiged turundusotsused just algusfaasis ning oma ideedesse uskumine,“ rõhutab agentuuri tegevjuht.

La Ecwador järelmaksuteenuse kohta on võimalik lugeda aadressilt: https://laecwador.ee/jarelmaksu-voimalus/