Instagram hakkas keskenduma ärile

2016. aasta on Instagrami jaoks olnud mitmete suurte muudatuste aeg. Paljud neist on tekitanud kasutajate seas vastakaid arvamusi, ent ettevõtjad peaksid pigem rõõmustama. Nimelt on Instagrami selleaastased uuendused tehtud eesmärgiga luua ettevõtetele uus ja parem kasutajakogemus ning tõhus vahend äri jaoks.

Vaatame lähemalt, mida peaksid sina kui ettevõtja muudatustest teadma ning kuidas need sinu Instagrami kasutust mõjutavad.

1. Ettevõtete profiilid Instagramis

Ettevõtete profiil on loodud eesmärgiga anda ettevõtjatele võimalus muuta oma sisu Instagramis tõhusamaks – võib öelda, et muudatus on Instagrami versioon praegusest Facebooki ettevõtte profiilist. Instagram hakkab jagama ettevõtetele väärtuslikku informatsiooni sihtgrupi kohta: millal on nad online’is ning milline sisu neid kõige paremini kõnetab.

Samuti saab ettevõtte profiililt jälgida oma senise tegevuse tõhusust. Profiil jagab statistikat konto külastatavuse ning kasutajate reaktsioonide kohta. See omakorda annab kasutajale võimaluse vajadusel oma strateegiat muuta.

Uuendus võimaldab:

  • jälgida lehe statistikat: külastatavus, kasutajate reaktsioonid ja palju muudki;
  • lisada oma kontole kontaktinupu, asukoha ning kategooria;
  • tõsta raha eest nähtavust.
blog.later.com

Kahjuks meie siin Eestis ettevõtte profiilist veel osa ei saa, sest esimestena saavad ligipääsu uuendusele Ameerika, Austraalia ning Uus-Meremaa. Siiski võime ka meie rõõmustada, sest profiilid muutuvad n-ö ülemaailmseks juba 2016. aasta lõpus.

blog.later.com

2. Boosti oma Instagrami postitusi

Kuigi ettevõtte profiili me veel luua ei saa, on meil siiski võimalik oma Instagrami postitusi sponsida. Seda saab praegu teha läbi Facebooki AD-manageri, kui sinu sotsiaalmeedia kontod on omavahel seotud.

Instagram teeb tulevikus meile aga postituste reklaamimise veelgi lihtsamaks: ka meie saama hakata promotida oma postitusi otse Instagrami äpist. Nimelt sünkroonib Instagram sinu profiili Facebooki maksesüsteemiga. Seos kahe sotsiaalmeediakanali vahel jääb, ent võimalus sponsida oma postitusi otse äpist teeb asja palju kiiremaks ning mugavamaks.

3. API muudatused

Halb uudis neile, kes senini on kasutanud Instagrami postituste kommenteerimiseks ning jälgijate leidmiseks roboteid. (Eestis seda õnneks väga ei tehta!)

Juba 2015. aasta novembris teatas Instagram, et limiteerib ligipääsu taolistele äppidele. Tänaseks on robot-äppide ligipääs Instagramile aga lõplikult suletud.

4. Uus algoritm uudisvoos

Ehk mäletate Instagrami teadaannet, mis paljusid kasutajaid pehmelt öeldes pahaseks tegid? Nimelt teatas märtsis Instagram, et kavatsevad muuta olemasolevat kronoloogilist uudisvoogu algoritmiga, mis järjestab postitused vastavalt kasutaja eelistustele ja sõprussuhetele. Paraku see nii hakkab ka olema.

Populaarsemad brändid Instagramis (aprill 2016):

statista.com

Seda, kuidas see sinu ettevõtet mõjutama hakkab on veel vara öelda. Kindlasti ei mõjuta algoritm neid, kes suudavad luua huvitavat sisu. Ettevõtted, kes loovad üsna tavapärast sisu peaksid aga muretsema. Nende postitused paljude kasutajateni ilmselt jõudma ei hakkagi. Oluliseks saab ilmselt ka postituste boostimine, sest suurem sihtgrupp toob ka rohkem “meeldimisi”.

Praeguseks on teada, et nii mõnelgi brändil, kelleni muudatus on jõudnud, on engagement kukkunud. Suuremast mõjust saame aga rääkida alles siis, kui uue algoritmiga voog jõuab suurema osa kasutajateni.

Tegelikult on ainult üks vale valik: selle valiku mitte kasutamine.

Loome sinu ettevõttele korraliku Instagrami voo! Broneeri tasuta konsultatsioon

5. Mitme profiili haldamine

Instagram on teinud võimalikuks läbi mobiiliäpi hallata võimalikult lihtsalt mitut profiili. Enam ei pea sa rakendusest mitu korda sisse-välja logima, et postitada uus pilt õigelt profiililt. Igale kontole saab kasutaja lisada kuni viis profiili, mida on kerge äpisiseselt vahetada.

Jaga ka teistega:

Jäta kommentaar

Your email address will not be published. Required fields are marked *