Tööandja bränding on viimastel aastatel veelgi tugevamalt trendima hakanud, kuna kuuldused muutustest hakkasidki tõeks saama. Värbamised muutusid keerukamaks, uste taga ei seisnud enam inimesi järjekorras ning kandidaadid koondusid üha rohkem teatud organisatsioonide juurde sooviga just nende heaks töötada. Kui veel 6-7 aastat tagasi olid tööd eesmärgiga parendada oma brändikuvandit tööandjana harvad ning seostusid peamiselt töökuulutuste ning värbamiskampaaniatega, siis täna on see eraldi teenuslõik, mida paljud loovagentuurid pakuvad.
Suve alguses sai La Pere viimaks kätte oma uue ja keskkonnasäästliku sõiduvahendi – kastiratta! Kastiratta omamisega liitus La Ecwador ka MTÜ Elav Tänav algatusega, et muuta Tallinna linnaruum enamaks kui lihtsalt liikluskoridorid.
Sume suveõhtu, grill, tants ja trall ning politsei – uskuge või mitte, aga just need sõnad kirjeldavad La Ecwadori hoovis toimunud Alibit.
Juulis läheb enamik La Pere liikmeid Pirita randa, kuhugi mujale Eestisse või välismaale suve nautima. Seega palume suuremate projektide puhul arvestada veidi pikema valmimisajaga või lükata nende tellimine augustisse, kui meie kollektiiv on suures osa kontorisse naasnud.
Iga praktikant saab programmi valitud väga kindla oskuse ja attitude’i pärast ning tore on näha, kuidas meeskonnas need oskused võimenduvad ja ühtse jõuna suudetakse praktika lõpuks ära organiseerida ka keeruline lõputöö. Aasta aastalt on konkurents programmi saamisel suuremaks läinud ning lõpetajate tase on sellest lähtuvalt väga kõrge.
Konkurentsitihedas ärikeskkonnas on efektiivsed turundusstrateegiad ettevõtetele ellujäämiseks ja edu saavutamiseks väga olulised. Turundusstrateegia alla kuulub ka otsus, kas turundust viiakse ellu ettevõtte siseselt või palgatakse ettevõtte väline reklaamiagentuur.
Oleme rahvusvahelise tankla- ja mugavuspoodide keti Circle K-ga koostööd teinud juba alates 2018. aastast. Tänaseks juba viieaastase perioodi jooksul oleme loonud hulgaliselt edukaid tarbija- ja värbamiskampaaniaid, mida on pärjatud ka erinevate auhindadega nii tulemuslikkuse kui loovuse eest. Ka selle aastasel Kuldmuna loovkonkursil sai “Tassi oma tassi!” kampaania Suure tootekampaania kategoorias pronksmuna. Nüüd aga koostööst ja hiljutistest suurematest kampaaniatest järjekorras.
Kevad on de facto agentuuris kiire ja tegus aeg ning Pirita karm meretuul võib juuste asemel hoopis mõtteid sasida. Seetõttu lähetasime käesoleva aasta Lakid preemiareisile. Kui varasematel aastatel on meie lõvitrofeede laureaadid käinud nii Barcelonas kui ka Pariisis, siis tänavu väisasid Lakid Saksamaad, täpsemalt Münchenit. Külastati looduskauneid paiku, automuuseume ja nähti FC Bayern Müncheni jalgpallimeeskonda. […]
12. mail toimus Estonia Kontserdisaalis juba 25. korda Eesti reklaamimaastiku prestiižseim konkurss Kuldmuna. Tänavu esitati Kuldmuna konkursile rekordilised 1036 tööd. Igas kategoorias valis žürii välja parimad tööd ehk shortlisti, mille hulgast selgitati lõpuks välja Kuldmuna auhinna väärilised tööd. La Ecwador naasis konkursilt seitsme shortlisti nominatsiooni ja kahe munaga! La Ecwador 2023 auhinnatööd Töö: “Tassi oma […]