Eesti vanim ja suurim turunduskonverents Password ei vaja ilmselt kellelegi tutvustamist. Aastaid üha kõrgemat taset näitav konverents oli sel aastal eriti tugev, keskendudes peamiselt brändile, selle mõjule ning arendamisele digitaalsel ajastus. La Ecwador oli kahel päeval konverentsil esindatud oma lounge’iga, et häid mõtteid delegaatidega põrgatada ning pakkuda värskeid ideid, kuidas brändi potentsiaali efektiivselt ära kasutada. […]
Agentuur andis Passwordil hoogu
Eesti vanim ja suurim turunduskonverents Password ei vaja ilmselt kellelegi tutvustamist. Aastaid üha kõrgemat taset näitav konverents oli sel aastal eriti tugev, keskendudes peamiselt brändile, selle mõjule ning arendamisele digitaalsel ajastus. La Ecwador oli kahel päeval konverentsil esindatud oma lounge’iga, et häid mõtteid delegaatidega põrgatada ning pakkuda värskeid ideid, kuidas brändi potentsiaali efektiivselt ära kasutada.
Foto: Marko Mumm
Korraldusmeeskond oli kokku pannud tõeliselt tiheda ning oma ala parimatest tegijatest pulbitseva programmi, mis andis väga hea ülevaate brändide toimemehaanikast, nende arendamisest, suurimatest müütidest ning sidumisest erinevatesse valdkondadesse, nagu finants, tootearendus, värbamine, organisatsioonikultuur, sotsiaalmeedia ning kuvandi parendamine. Laval käis nii rootsi loovagentuuri SNASK juht, kes tegi väga meeleoluka ettekande agentuuri brändist kui ka kogemuslood Oatly, LEGO, T1, Swedbank’a ja teistelt brändidelt.
Foto: Marko Mumm
Muuhulgas esines Passwordil taas Taavi, kuid seekord jagas ta lava koos Mery-Ly ja Kerdiga, avades samm-sammult brändi anatoomiat sotsiaalmeedias. Ettekandega tutvustati brändide seost sotsiaalmeedia tarbimisega ning toodi välja erinevad võimalikud “dividendid”, mida SoMe kanalites brändikommunikatsiooni tehes kasvatada saab. “Seekord olid Passwordile tulnud väga pühendunud kuulajad, kes olid kuni konverentsi lõpuni väga keskendunud ning “teravad”, mis teeb ettekandja elu ühelt poolt kindlasti lihtsamaks, kuna tunnetad saalist tulevat energiat ja huvi. Teisalt pead valmis olema väga keerulisteks küsimusteks,” muigab Taavi konverentsi kokku võttes.
Foto: Marko Mumm
Täissaalile läinud ettekanne tõi agentuuri stendile veel palju huvilisi, kes soovisid brändi teemadel juba täpsemalt edasi rääkida. Agentuuri esindusboksis jagati osalejatele Balbiino Classic uusi jäätiseid, mis alles jõuavad poodidesse ning samuti sai turundajate pidupäeva tähistada väikese mulliga. Kes tahtis, sai proovida ka agentuuri kastiratast, mille konverentsi ajaks talvepuhkuselt tagasi tõime.
Foto: Marko Mumm
La Ecwadoril on Passwordiga väga eriline side juba aastaid, olles varasemalt olnud konverentsi visuaalse kontseptsiooni autor, Turundusteo võitja ning Heily on osalenud mitmel korral žürii töös. Ka sel aastal aitas Heily edukat turundusaastat kokku võtta ning panustas parimate turundustegude välja selgitamisse. Heily sõnul olid esitatud tööd väga erineva olemusega uue toote lansseerimisest kuni B2B messiboksi lahenduseni: “Kuna tööd olid erinevad ning omas võtmes tugevad, oli väljaselgitamine päris keeruline ülesanne. Mind üllatas ka see, kui vähe turunduskampaania tulemuslikkuse väljatoomiseks turundusjuhtidel infot töödesse esitatud oli.” Heily rõhutas, et kuigi loovuse osakaal Turundusteo hindamisel ei ole primaarne, näitab siiski statistika, et tugeva loovkontseptsiooniga turundusteod saavutavad oluliselt kõrgemaid tulemusi.