Mullu tähistas agentuur oma 25. juubelit. Liikudes reipalt 30 suunas heidame viimase pilgu veel ühele möödunud aasta seni veel avalikustamata hoovale. Nimelt on viimane aeg kergitada kalevit ja tuua teieni Aasta klient 2022. Aasta kliendi tiitel on eriline, kuna auhind antakse esindajale üle personaalselt. Agentuuri tegevjuht Heily Aavik on tiitli kohta öelnud järgmist: “Tiitlit aasta […]
2022. aasta klient Norman-Optika edulugu
Mullu tähistas agentuur oma 25. juubelit. Liikudes reipalt 30 suunas heidame viimase pilgu veel ühele möödunud aasta seni veel avalikustamata hoovale. Nimelt on viimane aeg kergitada kalevit ja tuua teieni Aasta klient 2022.
Aasta kliendi tiitel on eriline, kuna auhind antakse esindajale üle personaalselt. Agentuuri tegevjuht Heily Aavik on tiitli kohta öelnud järgmist: “Tiitlit aasta klient ei väljastata kunagi spetsiifilisele kliendile või brändile, vaid just inimesele või inimestele, kes on brändi eesotsas“.
Kuidas sai Norman-Optikast aasta klient?
Hea koostöö aluseks on reeglina vastastikune usaldus ja ühtne visioon. See seab vajaliku pinnase millele rajada nii edukat kliendisuhet, loovstrateegiat kui ka kampaaniaid. Just usaldus ja ühise keele rääkimine iseloomustavad Aasta klient 2022 tiitli saanud Norman-Optikat ja brändi eestvedajaid Marget ja Hele Vatkut.
Margeti ja Hele positiivne ja lahendustele orienteeritud ellusuhtumine ning avatus julgetele ideedele on pannud aluse edasiviivale kursile aasta esimesest kampaaniast alates.
Koostöö Norman-Optikaga sai täiskäigu edasi eelmise aasta alguse kampaaniast “Ajatult stiilne”, mille soe vastuvõtt ja edu seadsid kampaaniate tendentsile korrapärasuse.
Aasta kliendi valik ei ole kunagi lihtne. Vastupidi – sest kõik vääriks aasta kliendi tiitlit. Sel aastal aga esitas iga meeskond oma kandidaadi ning kolleegium langetas lõpliku otsuse demokraatlikult. Aasta jooksul Norman-Optikale tehtud kampaaniad toome teieni järgnevas lõigus.
Möödunud aasta vabariigi sünnipäeva kuusse asetunud kampaania “Visionäärid” keskmesse said Eesti kultuuriloo ja teaduse edendajad, kes on panustanud oma hinge ja südame rahvusliku kultuuriloo arengusse. Ühtlasi heitsime pilgu ka tagasi ja sidusime kampaaniaga Eesti rahapoliitika ja krooni ajaloo. “Visionäärid” on ja olid suur austusavaldus taasiseseisvunud Eesti algusaastate ühele suurimale tugisambale – Eesti kroonile ja ta 30. juubelile.
Seoses juubelitega kasutasime köitvas lahenduses eestlaste käest enim läbi käinud ja armastatud figuure – nimelt Eesti kroone kaunistanud kultuurivaldkonna kustumatuid pärleid Lydia Koidulat ja A. H. Tammsaaret ning seda tänapäevases võtmes – sedapuhku joondus välja n.ö vana ja uue sümbioos ehk ajatult stiilne. Antud kampaaniat tehes võtsime ka rangelt fookusesse tõsiasja, et Norman-Optika prillidega sobitub stilistiliselt igaüks, pakkudes aegumatut moodi ja praktilisust kaks ühes.
Vaata “Ajatult stiilne” kampaania kokkuvõtet!
Veebruari brändikampaaniale järgnes aga kevadehõnguline kampaania ja loovlahendus, mille keskmes oli muutlik ilm. Seega ka eriilmelised prillid.
Et kommunikeerida mõistvalt ja universaalselt, mis laadi prill on ühele olukorrale sobilik ja teisele mitte, lõime kevadkampaaniaks copy-põhise lahenduse. Tõime prillide peegelduses esile kevade stiihhiaid, mida toetas katussõnum – „Prillid igaks (s)ilmaks“.
Suve hakul teevad UV-kiired kõige suuremat laastamistööd, kuna organism ja silmad on tundlikud ning alles kohanevad intensiivse päikesega. Kuna lihtsuses peitub võlu, tulime maikuu päikeseprillikampaanias välja sõnumiga “Kaitse sUVe eest”, mis andis tarbijale mõista, et silmi tuleb kaitsta UV-kiirte eest.
Jaanipäev ja seda saatev aeg on eestlaste rahvuspüha, kus enamus ärkveloldud ajast möödub kõigil grilli taga. Seega oli loogiline ühendada Norman-Optika päikeseprillid just grillihooaja haripunktiga. Tõime kampaanias esile kombineeritud ühisosa, mis iseloomustavad seda ajaperioodi vahest kõige paremini.
Norman-Optika turundusaastale pani punkti kampaania “Püha nägemine”. Kuna kampaania aeg langes ajaraami, mil hakkavad jõuliselt esile tõusma pühadeaegsed motiivid ja temaatikad, leidsime kiiresti ühise lähtepunkti, millest kampaania indu sai.
“Püha nägemine“ kätkeb endas mitmel tasandil peidetud sõnumit. Mitmed teaduslikud uuringud kinnitavad, et inimene omistab kuni 95% teabest just läbi silmade, mistõttu käibefraas “Inimene sööb silmadega”, vastab igati tõele. Ka siinkohal saame tõmmata julge paralleeli – me silmad on pühad. Me silmad juhatavad meid sünnist surmani, valgustades ja juhatades meid läbi kogemusliku elu.
Vaata ka “Püha nägemine” kampaania kokkuvõtet!
Täname kõiki oma kliente meeldiva koostöö eest ning soovime kõigile edukat ja loovat aasta jätku!
Digitiimi copywriter Karl-Lennart Meri