Praktikamuljeid jagab Master of Ad teine lend

Järjekordne Master of Ad kolmekuune praktikaprogramm on edukalt seljatatud. Loovad, tragid ja usinad noored, kes liitusid tänavuse programmiga said kinnitust, et huvi reklaamimaailma vastu polnud hetkeajend, vaid et see on osa ka nende edasisest identiteedist ja tulevikust. Tänavust praktikat alustas kuus reklaamiilma tulevikutegijat, kes seilasid koheselt allatuult loovagentuuri värvilisse, tempokasse ja kirevasse dimensiooni. Küll aga […]

Brand icon

Järjekordne Master of Ad kolmekuune praktikaprogramm on edukalt seljatatud. Loovad, tragid ja usinad noored, kes liitusid tänavuse programmiga said kinnitust, et huvi reklaamimaailma vastu polnud hetkeajend, vaid et see on osa ka nende edasisest identiteedist ja tulevikust.

Tänavust praktikat alustas kuus reklaamiilma tulevikutegijat, kes seilasid koheselt allatuult loovagentuuri värvilisse, tempokasse ja kirevasse dimensiooni. Küll aga kahjuks mõneti ootamatult otsustasid pooled praktikantidest pärast esimest nädalat purjed maha võtta ning programmi katkestada. Kiire kohanemisvõime ja sisemine leek aitasid järelejäänud kolmel praktikandil Julius Raamatul, Emily Aaldel ja Lisandra Türksonil võidukalt lõpuni minna. Praktikandid võtsid programmist kaasa hindamatuid teadmisi, kogemusi ning asendamatu ristlõike reklaamimaailma tuumast. Kuldne trio leidis kiiresti ühise keele ja kaardistasid üksteise tugevused – sellega oli laotud suurepärane vundament heaks loominguliseks koostööks.

La Ecwador andis võimaluse kohe pea ees vette hüpata ja luua erinevaid kampaaniaid. Praktikandid olid kõik küllaltki erineva taustaga, kuid tegelikult oli see ainult eeliseks. Erinevad kogemused, vaatenurgad ning oskused viisid alati suurepärase tulemuseni. Mida nädal edasi, seda põnevamaks praktika läks. Meeskonnana pidid nad lahendama üha uusi ja keerulisemaid ülesandeid. Lisaks sellele jagunesid praktikandid oma tugevuste järgi erinevate mentorite alla ja said niimoodi arendada enda kõige tugevamaid oskusi. Agentuur aitas neid nii nõu kui ka jõuga.

Julius võttis kokku tänavuse programmi järgmiselt: “Ma õppisin ennast tundma erinevatest tahkudest. Leidsin ikka ja jälle end põnevatest olukordadest, mis sundisid mind mõtlema kastist välja. Programm oli justkui sild, mis õpetas mind ennast rohkem usaldama ning leidma eneses selle kirjatsura.”

Emily see-eest nautis väikeseid eduelamusi, mida sai kogetud nii meeskonnana kui ka individuaalsel tasandil. “Mulle meeldis olla kaasatud agentuuri igapäevatöösse ning õppida koos teiste praktikantidega läbi tööülesannete ja protsesside, mis meile eesmärgiks seati. Jäin praktikaga rahule ning hindan kõrgelt agentuuri poolt antud võimalust tutvuda reklaamiagentuuri töökultuuriga,” sõnas Emily.

Lisandra, kes läbis praktika projektijuhi assistendi rollis, koges praktika käigus rohkelt ahhaa-momente. “Need kolm kuud agentuuris näitasid hästi, et agentuuri tegevusvaldkond on palju laiem, kui ma esialgu arvasin. Kõike sai ise järele proovida ja katsetada, ning isegi kui alati päris ise teha ei saanud, siis näha-kuulda sai kohe kindlasti. Väga eredalt on mulle meelde jäänud Retseptisahtli toidublogi projekt, kus praktikantidena saime nii klientidega suhelda, tooteid välja valida, pildistada, kirjutada kui ka muidugi toite maitsta. Nägime, kuidas agentuuris töötades võivad päevad üksteisest täiesti erinevad olla ja just see oligi see, mis muutis programmi nii meeldejäävaks ja põnevaks. Võtan endaga kaasa agentuurist kuuldud mõtte, et reklaamialal töötades on kõige olulisem välja selgitada, mis on kliendi lemmiklaul. Asja muudab muidugi eriti huvitavaks see, et ega klient ise ka ei tea, mis see olla võib.”


Praktikantide üks mentoreist ja agentuuri loovjuht Taavi leidis, et tihti kiputakse n.ö reklaaminoori võtma väga ühesugustena – justkui oleks nad omaette inimtüüp. “Viimane Master of Ad lend näitas väga selgelt, kuidas sellist noorte stereotüüpi ei eksisteeri. Osalejate põhjalik süvenemine, eeskujulik töökultuur ning teatav küpsus igapäevases kommunikatsioonis jäävad seda gruppi iseloomustama. Kui üldiselt moodustavad agentuuri meeskonna ikkagi kindlad ametikohad: copy, disainer, projektijuht … siis viimane praktikaprogrammi lend näitas, et väga dünaamilise tiimi saab ka muul moel komplekteerida ning sellega väga edukalt lahendusi välja töötada.”

Agentuur juht Heily oli väga õnnelik praktikantide käekäigu ja edu üle. “On väga tore näha noorte inimeste arengut ja seda kuidas nad ise endas aja jooksul uusi oskusi ja andeid avastavad. Selle grupi märksõnadeks oli põhjalikkus ja väga tugev süvenemisvõime, mida tänapäeval järjest vähem kohtab.”

 

Master of Ad programmi võtavad hästi kokku praktikantide valmistatud videoklipp ja pildid igapäevastest tegemistest.