Eesmärk: mänguline müügikampaania Philadelphia toorjuustudele
Ülesanne: Luua Estoverile Philadelphia toorjuustu müügikampaania kontseptsioon ja sõnumid
Taust ja lahendus:
Philadelphia toorjuust on gurmaanide lemmik ja sobitub ideaalselt igat laadi toitudesse. Head toidud liidavad inimesi ning seega on Philadelphia toorjuustul ka siin suur roll.
Sellest tulenevalt lõime loovlahenduse, mille keskmes oli idee head toitu nautivast perekonnast. Kuna kalambuurid ja sõnamängud tõmbavad tähelepanu, läksime ka selle kampaania puhul seda teed ja lõime lustaka slogani Too pere philigraanselt kokku!
Kampaania mehhaanika oli iseenesest lihtne, nähes ette Philadelphia toorjuustude ostmist ja tšeki registreerimist. Ühte õnnelikku kostitati kampaania lõpuks ka vägeva auhinna ehk Tervise paradiisi kinkekaardiga kogu perele.
Kampaania osana toimus Loomevälja La We kohvikus ka kokakool, mille raames näitas Masterchefi esimese hooaja võitja Jana, kuidas Philadelphia toorjuustu abiga erinevaid maitsvaid roogasid valmistada. Loomekohvikus olid kohal mitmed mõjuisikud, kes Masterchefi võitja näpunäidete järgi oma kokandusoskuseid lihvisid.
Vaata ka meie tehtud mängulist müügikampaaniat Circle K-le!
Agentuuris olid töö autoriteks:
Projektijuht: Mairi Talving
Loovjuht: Aleksander Urke
AD: Vallo Kivimaa
Sotsiaalmeedia ja PR: Anna Leena Tae, Lissell Kangur