Eelmise aasta kevadel lisandus meie loovagentuuri ridadesse uus ambitsoonikas klient. Nimelt tervitasime põhjamaiste juurtega Baltikumi panka Luminor. Luminorile oleme igapäevaselt strateegiliseks koostööpartneriks sotsiaalmeedia sisuloome osas, kellele töötasime välja sotsiaalmeedia strateegia ja loome igapäevast sisu Facebooki, Instagrami, TikToki ja LinkedIn’i juba ligi aasta. Iga klient pakub erinevaid väljakutseid – näiteks finantsteenuste ja pangandussektori reklaamimisel kehtivad väga […]
Strateegiliselt planeeritud sotsiaalmeedia sisuloome on edukas viis luua kaasavat brändi
Eelmise aasta kevadel lisandus meie loovagentuuri ridadesse uus ambitsoonikas klient. Nimelt tervitasime põhjamaiste juurtega Baltikumi panka Luminor. Luminorile oleme igapäevaselt strateegiliseks koostööpartneriks sotsiaalmeedia sisuloome osas, kellele töötasime välja sotsiaalmeedia strateegia ja loome igapäevast sisu Facebooki, Instagrami, TikToki ja LinkedIn’i juba ligi aasta.
Iga klient pakub erinevaid väljakutseid – näiteks finantsteenuste ja pangandussektori reklaamimisel kehtivad väga konkreetsed reeglid. Juba seepärast on Luminor meie Creative-tiimile äärmiselt põnev klient, kellega igapäevaselt koostööd teha. Muidugi ei saa ära unustada ka intensiivset pankade omavahelist konkurentsi, sest tänaseks loovad sotsiaalmeedias sisu kõik suuremad Eesti pangad.
Eduka sotsiaalmeedia sisuloome eelduseks on põhjalik strateegiline plaan
Tulemusliku sotsiaalmeedia sisuloome aluseks on läbimõeldud ja selge strateegia. Nii töötasimegi koostöö alguses välja ulatusliku sotsiaalmeedia sisuloome strateegia koos eesmärkide ja brändi seisukohalt väga olulise elemendi ehk tone-of-voice’ga. Viimane on Luminoril enamjaolt mänguline, parajalt edgy ja informatiivne, nendest märksõnadest oleme lähtunud ka erinevate kampaaniate loomisel. Üks meeldejäävamaid on olnud koduvideote sari, mille keskmes on Eesti tuntuimad influenceritest koduomanikud.
Jälgijate kasvatamine
Kuid vaid soojadest sõnadest sotsiaalmeedias ei piisa. Siin loevad ikkagi engagement, like’id ja fännide arv ning nii olemegi Luminori jälgijabaasi kasvatanud Instagramis mõne kuuga ligi 2000 inimese võrra ehk jälgijate koguarv on ületanud 3000 jälgija piiri.
Kui rääkida heast orgaanilisest levikust, toome esile hea näitena Luminori Enne/pärast kampaania, mis sai sotsiaalmeedias palju positiivset vastukaja. Täpsemalt pani Luminor eelmise aasta suure kinnisvara boomi ajal tugeva rõhu kõigele kodudega seonduvale. Luminori remondilaenu promomiseks lõime eduka sotsiaalmeedia pildivõistluse “Enne/Pärast”, kuhu igaüks sai saata pildid oma muutuse läbinud kodust. Hiljem oli Luminori fännidel võimalus Facebookis hääletada enda lemmiku poolt ning võitja sai ka auhinna. Seega, edukas kampaania nii kliendi, fännide kui ka koduehitajate jaoks!
Aastase viljaka koostöö jooksul on edukaid kampaaniad olnud veelgi. Lõime eelmise aasta augustis Luminori tähttootele ehk Black kaardile sotsiaalmeedia video, mille peategelaseks oli ei keegi muu kui nublu isiklikult. Tänu hästi läbi mõeldud strateegiale, ilusale pildile ja nimekale peategelasele läks video eri sotsiaalmeedia platvormidel viraliks.
Sügise alguses tuli Luminor välja ka oma töötajatele suunatud merchiga. Pildistasime kogu vägeva kollektsiooni agentuuri stuudios ühes modellidega üles ning see sai Luminori töötajate seas kiiresti populaarseks. Tellimusi tuli esimese tunniga rohkem, kui keegi oleks üldse osanud oodata.
Vaata meie tehtud Luminori merchi fotosid!
Hea sõna levib kaugele
Aasta lõpus tulime välja Luminori brändikampaaniaga, mille jooksul oli igaühel võimalus jagada Facebookis ja Instagramis ilusaid hetki ja sõnu. Muuhulgas kaasasime kampaaniasse ka mitmed tuntud sisuloojad nagu Merlin Miido, Laura-Liisa Leosk, Nika Marula, Liza Lind, Grete Lill ja Helen Adamson. Kõigi heade vahel läksid loosi auhinnad ning kampaaniale suurema mõju andmiseks kaasasime ka mõjuisikuid, kelle abil levis hea sõna veelgi kaugemale.
Meile meeldib proaktiivsus ja ajurünnakud tiimiga ning nende pealt oleme ka Luminorile pakkunud mitmeid kontseptsioone, mille oleme üheskoos n-ö ellu äratanud. 2022. aasta sügisel läksime kaasa Spotify wrapped-trendiga ja lõime sellest Luminorile oma versiooni. Panime kokku erinevad tooted, märksõnad ja muusikaplatvormilt tuttava stiili ning sellelt pinnalt sündis igavesti meeldejääv loovlahendus, mis jõudis ühtlasi ka ühte populaarseimasse Facebooki reklaamigruppi.
Peale Facebooki on meil fookus ka TikTokil, kus Luminori lustakas kanal luminor_ee on käesoleval aastal veelgi suuremaid tuure üles võtmas.
Töö Luminori sotsiaalmeedia sisuloomega jätkub
Oleme tänaseks Luminoriga saanud erinevates sotsiaalmeedia kanalites paika väga selge baasi millelt uute kampaaniate, loovlahenduste ja kontseptsioonidega edasi minna. Suur aitäh Luminorile meid usaldamast.
Loe ka meie blogiartiklit ettevõtte sisuturundusest!
Võta meiega ühendust info@laecwador.ee, kui ka Sina vajad oma ettevõttele põhjalikku sotsiaalmeedia strateegiat, sotsiaalmeedia sisuloomet või agentuuripoolset professionaalset kanalite haldamisteenust!