UUS AASTA. UUS TASE

Klient:

Büroomaailm

Töö:

Koolikampaania 2017

Briif

Töötada välja ja ellu viia koolikampaania.

Analüüs ja strateegia

Iga aastaga on koolikaupasid üha jõulisemalt pakkuma hakanud nii raamatupoed, meelelahutuskeskused kui suured toidupoodideketid. Aina suuremad kampaaniad, mastaapsemad väljapanekud, hinnalisemad auhinnad ning lojaalsusprogrammid. Tihtilugu ulatuvad väljapanekud keskuste koridoridesse ja aatriumitesse.

Büroomaailm on kooli- ja kontorikaupade üks hinnatumaid pakkujaid Eestis, kelle juurest leiab iga koolijüts ja –tirts endale täpselt sobiva varustuse. Seega on Büroomaailma jaoks oluline olla võimalikult jõuliselt pildil ning edastada tugevalt sõnumit: kui kool, siis Koolimaailm!

Strateegiliselt tähendab see peamiselt laste ja noorte sihtgrupi tähelepanu äratamist. Oleme noortemeelsed ja –keelsed. Aga mis tänaste laste ja noorte pilku püüab?

Jätkuvalt toetutakse arusaamale, et noortele mõjuvad kampaaniad, kus kasutatakse mõnd tuntud inimest. Agentuuri poolt korraldatud uuringust aga nähtub, et noorte tänased eeskujud, follow’itavad kuulsused ning kõneisikud muutuvad väga kiiresti – st et noored pole kuigivõrd lojaalsed. Samuti jälgitakse küllaltki palju vastuolulisi inimesi, kelle tuntus ei ole tingimata positiivse kuvandiga. Seega pole ühegi tuntud inimesi kasutamine käesoleval aastal kuigi kindel valik.

Idee ja lahendus

Töötasime Koolimaailm 2017 jaoks välja ideelahenduse #uustase, mis kujutab Koolimaailma ja kooliks ettevalmistumist seiklus- ja põnevus-videomängude kaudu. Jah, kooliks ettevalmistumine pole sihtgrupile ilmselt väga atraktviine. Samas kui ostlemisega kaasneb väike seiklus, lahe koolivarustus, äge ostukogemus ning vinge auhind, muutub ka kooliks valmistumine nauditavamaks.

Nutiajastuga käivad alati kaasas mängud ning suur osa tänastest YouTuber’itest on alustanud gaming-videote voogesituste ehk stream’idega. Oma loovlahenduses apelleerisime just mängude-maailmale ning sellele tuginedes töötasime välja nii sõnumi #uustase kui ka visuaalia. #uustase sümboliseerib noorte slängi, kampaania hashtag’i kui ka ideed, et iga uus kooliaasta on justkui uus level ja uus tase. Loomulikult ootab iga taseme edukal läbimisel mängijat ka auhind, milleks sel aastal on vinged virtuaal-reaalsus prillid.

Jätkuvalt kasutasime erinevaid meedialiike, et jõuda nii lapsevanemateni, lasteni kui noorukite sihtgruppi. Koolikampaania raames valmis kaasahaarav videoklipp, kus muutsime kogu Büroomaailma põnevaks, müstiliseks ja ägedaks mängumaailmaks. Klipile on kaasaelatud nii televisioonis kui internetis, sh erinevates sotsiaalmeediakanalites. Loomulikult mängisime klippi ka kinodes, kuhu antud lahendus sobis kui valatult. Teisalt külastatakse just augustis kinosid kõige rohkem ning sellega tagasime oma sõnumi levimist igasse sihtgruppi. Gaming-lahendust kasutasime ka raadioklipis.

Tegime koostööd erinevate Eestis tunnustatud blogijate ja YouTuber’itega ning võtsime ette populaarse haul-formaadi. Blogijad said tasuta Büroomaailma krediiti ning said avastada, milliseid lahedaid kooliasju Koolimaailma ajal saada on ning milliseid tooteid kusagilt mujalt tõenäoliselt leida pole. Samuti olime aktiivsed nii Facebookis, Instagramis, YouTube’is kui ka esmakordselt läksime veel jõulisemalt kampaaniaga Büroomaailma e-poodi.

Jaga ka teistega: