Graafiline disain on visuaalne suhtluskeel. See on peamine tööriist, kuidas sinu ettevõtte sõnumeid visuaalselt arusaadavaks, tähelepanuäratavaks ja huvipakkuvaks teha. Sinu ettevõtte kujundatud materjalid on enamasti need, mis loovad esimese kontakti kliendiga ja läbi selle jätavad mulje – ja see mulje peab olema hea. Olgu selleks siis hästi ja selgelt kujundatud reklaam või plakat, poekeskkond, trükis või mõni eriliselt silmapaistev keskkond. Erinevad materjalid, kanalid ja põhjad nõuavad erinevat lähenemist ja lahtimõtestamist.
Disaini osaks on enamasti illustratsioonid või fotod ja tekst. Vastavalt ideele leiame lahenduse ja pakume välja fotode või illustratsioonide stiili, teostame need ja vajadusel ka korraldame pildistamise. Iga disaini juurde käib ka korrastatud ja arusaadav tekst, mille loomisel samuti abiks oleme. Disaini loomisel arvestame sinu ettevõtte varasemate materjadiega ja stiiliraamatuga.
Iga disaini hinnastamisel arvestame tehtava tööde mahuga. Kas on tegemist mahuka trükise või ühe reklaamiga – tööd on erinevad ja nõuavad erinevat lähenemist. Iga töö alguses hindame töö mahtu ja vastavalt sellele teeme oma ettepanekud ja esialgse hinnapakkumise.
Iga kaasaegne ettevõte vajab edukas olemiseks äratuntavat nägu ja stiili. Aitame luua uuele ettevõttele omanäolise uue logo ja visuaalse identideedi või uuendame juba olemasolevat. Pakume välja erinevaid loomingulisi lahendusi, mis aitavad tõsta esile ettevõtte olemuse, omadused ja eristuda massist. Stiiliraamatu puhul hoolitseme selle eest, et teie ettevõttel oleks tulevikus olemas mugav tööriistakast, kus on määratletud logo kasutamise reeglid, värvid ja graafika ning tagatud kõikide materjalide järjepidevus ja ühtsus – visiitkaartidest kuni digitaalsete kanaliteni välja.
See on tone of voice – sinu firma vaimne teejuht ja südamehääl. Kõik teavad, et ühel firmal peab olema logo, mõned teavad ka seda, et logo kasutamisel on reeglid. Tänapäeval aga ei saa me läbi ilma suunava ja sisulise juhendita, mis paneb paika sihtgrupi peades oleva kuvandi sinu firmast või brändist. Iga sammuke ettevõtte igapäevases elus, olgu see siis sekretäri öeldud “Tere hommikust” või teenuse eest esitatud arve, kannab osakest sinu brändingust. Kõigest sellest joonistubki välja brändikuvand sihtgrupi peades. Meie loome brändingu sinu tööriistaks, et sa saaksid ise juhtida seda, millise kuvandi see bränd su sihtgrupi peades tekitab.
Sinu reklaamikeel, mis kumab läbi igast reklaamist, poe sisekujundusest või peokutsest, tugevdab sinu brändi. Tükk tüki haaval kasvatades omaenda brändi, jõuab ettevõte selleni, et brändi hind tõuseb kõrgemaks kui kõik selle töötajad, laoruumid või veebilehed. Näiteks Coca Cola bränd maksab hinnanguliselt 73,1 miljardit dollarit. Ükski limpsitehas nii palju ei maksa, kui ta just kullast tehtud ei ole! Kui sina tahad, et sinu bränd oleks hinnaline ja hinnatud ja kui sul ei ole kullast tehase ehitamiseks raha, siis on just bränding see, mis tõstab sinu brändi hinda.
See on protsess, kus tööle asumiseks tuleb mitmel koosolekul rääkida ja arutada. Esialgsed ideed võivad ollagi ainult mõtted, millest koos sinuga kasvatame välja võimsa ja elujõulise brändi. Me aitame paika seada ettevõtte kuvandit ja kohandada seda erinevate sihtgruppide jaoks. Me tunnetame väga täpselt hetkel ühiskonnas kehtivad tunnetusmudelit ning suudame seetõttu pakkuda välja erinevaid teid, kuidas sa saad olla oma kliendi jaoks just see, kes tahad. Kui esialgne idee on paigas, töötame välja brändiväärtused, sealt liigume edasi brändikandjate peale ning vastavalt kokkuleppele võime jõuda ka näiteks reklaamipõhjade ning raadioklipi hääle valikuvariantide peale.
Bränding on koostöö, mille hind lepitakse eelnevalt kokku. Lööme kokku oma arvestatavad töötunnid, paneme paika tegevused ning jõuame mõlemaid pooli rahuldava numbrini.
Reklaamkampaania on üks turunduse põhilisi tööriistu. Kampaaniakommunikatsiooni võimalused on ääretult suured ja niisamuti varieeruvad ka meie ideed. Et selles lõputuna näivas džunglis selgesti ja kindlalt orienteeruda, lähtume konkreetselt sinu ettevõtte brändi ja sihtgrupi eripäradest. Samuti seame üheks orientiiriks sinu poolt soovitud eesmärgi: olgu selleks siis uute klientide leidmine, olemasolevatele klientidele oma teenuse või toote efektiivsemalt müümine või bränditeadlikkuse tõstmine. Iga tegevus peab olema kooskõlas ettevõtte strateegiaga, seetõttu peame strateegiat väga oluliseks. Meid ongi toodud välja kui strateegilist agentuuri, kes ka lihtsates turundustegevustes suudab täita ettevõtte suuremat ja laiemat strateegiat.
Meie kogemused kampaaniate loomisel on laialdased: alates nendest klientidest, kellele on vaja tõestada, et kampaania tõepoolest tõstab müüke, kuni nendeni, kes otsivad oma kampaaniakommunikatsiooni uut hingamist. Turundus on ettevõtte tööriist karmides konkurentsitingimustes ja kampaania on üks selle tööriista võimsaid funktsioone, mis aitab lahendada teie ettevõtte eesmärke. Kampaania, mis müüke ei tõsta või muud eesmärki ei täida, on puhas kulu. See kampaania aga, mis täidab eesmärke ja tõstab vajalikul määral ettevõtte käivet, on investeering.
Lähtume kampaania kokkupanekul sinu ettevõtte brändist, tootest, teenusest ja sihtgrupist. Loomulikult arvestame ka kõike muud, mida on sellel hetkel oluline öelda. Töötame läbi nii üldise turuolukorra, spetsiifilise ärivaldkonna kui ka sihtgrupi eelistused ja tabud selle sees. Selle põhjal paneme kokku paar-kolm võimalust, kuidas kampaaniat lahendada ja valime koos sinuga välja just selle, mis kõige paremini sobib. Seejärel töötame välja kampaania materjalid – võimalikud visuaalid, võimalikud reklaamklipid storyboardist tootmiseni ning reklaamide paigutamise strateegia ja erinevate turunduskanalite kasutamise ajakava. Enne kampaania algamist vaatame üheskoos veelkord kõik üle. Peale kampaania lõppu teeme kokkuvõtted, kus ootame ka teie tagasisidet müügitulemustest.
Kampaania on äriline ettevõtmine, millest peab tõusma kasu ja see töötaks tõepoolest nagu eespool mainitud investeering. Sellest lähtume ka kampaania väljatöötamise ja läbiviimise hinnastamisel. Turunduse eesmärk ei ole mitte turundus omaette, vaid ettevõtte käibe tõstmine. Seetõttu vaatame igat kampaaniat ja ettevõtet eraldi. Arvestame tema käivet, ärivaldkonda, sihgrupi konkurente. Pakume välja mõistliku eelarve ja prognoosime ka tulemusi. Samuti hindame ka kampaania jõudlust kanalites ja seeläbi leiame alati õige hinna. Peame väga lugu ka nendest klientidest, kes juba agentuuri poole pöördudes sõnastavad oma eelarve ja soovid eesoleva kampaania või ka üldisema turunduse jaoks.
Loovstrateegia paneb paika ettevõtte käitumismudeli kõikides kanalites, reklaamiklippides ja reklaamides. Ettevõtte eesmärgid on siin juhtivaks sisendiks. Loovstrateegia määrab ära ka üldise hoiaku, kuidas mõjub ettevõtte turundus üldisel foonil. Toome näite: innovatiivne ettevõte, kes tegeleb uudsetet tehnoloogiavidinatega, peaks ka turunduses kasutama uudseid ja innovatiivseid sõnumeid. Personaalne ja unikaalne privaatpangateenus peaks aga kasutama turunduskandlel just neid keeli, mis kokku annavad heas mõttes konservatiivse, personaalse ja kallihinnalise emotsiooni.
Oluline on ühtse ja tervikliku sõnumi edastamine kõikjal turundussõnumites. Meie oleme need, kes näevad turunduses suurt pilti, aga samas suudavad lihvida täpseks ka väikseid detaile, nii et saame kõik ajaperspektiivi liinid kokku leppida, kaante vahele kirjutada ja nendest ka kinni pidada.
Loovstrateegia koosolekul osaleb nii agentuuri tegevjuht, tiimijuhid kui ka meie meedijajuht. Siin on vaja kõikide agentuuri valdkondade sekkumist, et turundusstrateegia saaks vettpidav ja elujõuline. Olulisel kohal on ka eeltöö, mida kõik agentuuri võtmeisikud peavad tegema enne koosolekut. Konkurentsianalüüs, brändi kaardistus, ettevõtte ajaloo verstapostide märkimine ja üldise ärimaastiku mõjude hindamine.
Loovstrateegia on teadlik ja strateegiline lähenemine, mida ettevõte võtab arvesse müügikasvu tagamiseks ja toetamiseks meetmete väljatöötamisel ja rakendamisel. See on strateegia selleks, kuidas lõpuks oma ärieesmärgid täita.
Loovstrateegia puhul analüüsime ettevõtte hetkeolukord, äristrateegiat ja toimivust. Määratleme ja koostame omapoolse nägemuse teie eesmärkide saavutamiseks. Aitame välja töötada loomingulise turundusstrateegia äriplaanide teostamiseks.
Loovstrateegia teenuse all pakume:
- äristrateegia arendamist;
- turundusstrateegia arendamist;
- turuanalüüsi;
- konkurentsipositsiooni analüüsi;
- strateegiliste võimaluste ülevaadet;
- turu identifitseerimist ja segmentimist;
- äriplaanide koostamist;
- ettevõtte tulemuslikkuse juhtimist.
Loovstrateegia on ka väikene mantra uuele turundustöötajale, kes saab peale dokumendi läbilugemist selgelt aru, kuidas uues ettevõttes tegutseda. Turundusstrateegia aitab ka raha kokku hoida, sest selle dokumendi abil jäävad ära impulsiivsed “Proovime sellel aastal sedasi” stiilis katsetused ja kõikvõimalikud uued tuuled saavad puhuda ainult õiges suunas.
Digitaalne turundus, mis viib sinu brändi uuele tasemele
Digiturundus on tänapäeva turundusmaailma nurgakivi, võimaldades jõuda sihtrühmadeni personaalselt ja kuluefektiivselt. Kuid digimaailm on pidevas muutumises. Kas oled kindel, et sinu bränd kasutab kõiki võimalusi maksimaalse tulemuse saavutamiseks?
Meie aitame sul seda kindlust leida.
La Ecwadori digitiim pakub terviklikku ja strateegilist lähenemist, et luua sisu ja lahendusi, mis resoneerivad sinu sihtrühmaga ning annavad pikaajalist väärtust.
Kuidas me sind aitame?
- Sihitud strateegiad: mõistame sinu sihtrühma ja loome sisu, mis pälvib nende tähelepanu ning kutsub tegutsema.
- Mõõdetavad tulemused: iga meie lahendus on loodud eesmärgiga tuua nähtavaid ja mõõdetavaid ärilisi tulemusi.
- Kaasaegsed lahendused: alates 3D-graafikast ja automatiseeritud reklaamidest kuni interaktiivsete kampaaniateni – meie tööriistakast on alati värske.
Miks valida La Ecwador?
- Kogemused ja loovus: meie tiim ühendab aastatepikkuse kogemuse strateegilise mõtlemise ja innovatiivse lähenemisega.
- Tulemustele orienteeritus: meie prioriteet on sinu äri kasvu toetamine – olgu selleks müügi suurendamine, nähtavuse parandamine või brändi positsioneerimine turul.
- Isikupärased lahendused: iga klient on unikaalne. Me ei paku standardseid lahendusi, vaid töötame välja strateegia, mis sobib just sinu vajadustega.
Astu järgmine samm
Kui otsid partnerit, kes suudab sinu digiturunduse strateegiat uuele tasemele viia, siis oled õiges kohas. Võta meiega ühendust ja räägime, kuidas saame aidata sinu brändil esile tõusta ja kasvada. Koos loome lahendused, mis eristavad sind konkurentidest ja loovad pikaajalist väärtust.
Iga kasutatud meediapind peab ettevõttele tulu tooma, mistõttu aitame turunduskampaaniate sõnumite edastamiseks valida võimalikult efektiivsed ja tulemuslikud meediakanalid. Meediastrateegia kokkupanemisel lähtume sellest, et sinu ettevõtte äriliste eesmärkide täitmine oleks maksimaalne.
Juba loovkontseptsiooni väljatöötamisel võtame arvesse meediakanalite erinevaid tehnilisi lahendusi ja võimalusi. Meil on majasisene oskusteave ja pikaajaline kogemus meediapindade planeerimises kõigis valdkondades. See võimaldab meil saavutada parimaid lahendusi televisioonis, raadios, ajalehtedes, internetis, kinos ja välimeedias.
“Meediaplaneerimise võlu seisneb selles, et minu käe all valitakse meediapinnad mahtude asemel sihtgrupi väärtushinnangute ja eelistustest lähtuvalt,” selgitab meediatiimi juht Kert Aavik.
Lisaks tegeleme ka kogu ettevõtte igapäevase meediavajaduse planeerimise, võimalike pakkumiste ning pideva analüüsi ja monitooringuga.
Kuluaarides sosistatakse, et trükiste aeg hakkab läbi saama. Meie nii ei arva. Faktid näitavad, et ühe toote eksponeerimine kliendilehes tõstab selle toote müüki ligi 6 korda!
Trükisetiim juhib, kujundab ja organiseerib kõike, mis puudutab sinu ettevõtte turundust läbi trükiste ja POS-materjalide. Meie professionaalsed kujundajad ja küljendajad aitavad lisaks kujundusele ka igakülgsete nõuannetega selles vallas.
“Kogemus ja oskusteave aitab meil sulle nõu anda igas väiksemas detailis, nii paberi valikul kui ka optimaalsema trükiformaadi leidmisel,” lubab trükisetiimi juht Maiken Veskimäe.
Vastutame kliendilehtede, plakatite, POS-materjalide jt reklaamtrükiste õigeaegse kujunduse, trükikotta mineku ja ka laialikande eest. Meil on pikaajaline kogemus nii kampaania jaoks tehtud POS-materjalide ja selle erilahenduste kui ka näiteks reklaamkingituste, aastaraamatute ja korporatiivtrükistega.
Piirid turundusvaldkondade vahel on tänasel päeval küll hägustunud ning digi- ja sotsiaalmeedia osakaal kõvasti kasvanud, kuid klassikaline reklaam ei ole kuhugi kadunud. Tele-, raadio- ja välireklaam ning ettevõtte turundusstrateegia ja brändi terviklik planeerimine on meie igapäevaseks tegevuseks.
Agentuuritiim on lüli La Ecwadori eri tiimide vahel. “Töötame välja sinu ettevõttele turundusstrateegia ja tegevuskava ning juhime sinu ettevõtte turundusplaani täpselt sinu ettevõtte ja brändi eripärasid arvestades,” selgitab agentuuritiimi juht Mairi Talving oma tiimi kompetentsi.
Kõik saab alguse ideest ehk copy’ist ning sellest punktist alates oleme sinu partneriteks loovkontseptsioonide ja reklaamlahenduste väljatöötamisel ja elluviimisel.
Pikaajaline kogemus väga erinevatest valdkondadest ettevõtetega on andnud meile professionaalse oskuse töötada välja personaalselt sinu ettevõtte jaoks sobiv turunduskommunikatsiooni terviklahendus.