Tarbijamäng on hea viis kliente kaasata ja pakkuda meelelahutust enda brändi võtmes. Tarbijamäng võib olla osa suuremast kampaaniast või täiesti eraldiseisev viis kaasamaks kliente sotsiaalmeedias. Pakume tarbijamängude mehaanika väljatöötamist ja teostust vastavalt eesmärkidele.

Sotsiaalmeediapõhised kontaktide kogumise mängud

Kampaanialehepõhised mängud (nt osta toode, registreeri ostutšekk)

E-kiri on koht kus oma klientide ja fännidega suhelda, neile lahendusi pakkuda ja ka müüke teha. See on oluline kanal ükskõik kus ettevõte oma teenust/kaupa müüb, olgu selleks e-pood, füüsiline esindus või kauplus.

Pakume järgmisi teenuseid:

E-kirjade/uudiskirjade strateegia – klienditeekonna kaardistamine ja e-mailide planeerimine

E-kirjade/uudiskirjade loomine vastavalt kliendi eesmärkidele (sh tekstid, kujundused)

E-kirjade/uudiskirjade seadistamine ja saatmine vastavalt klienditeekonnale (nt jätab e-poes ostu pooleli; nt pole pool aastat kordustellimust teinud; küsida saab ka tagasisidet toodete või teenuse kohta vms)

Sotsiaalmeedia on ettevõtte turundusstrateegia üks oluline osa. See annab võimaluse kõnetada oma sihtrühma ja teha soodsa hinnaga efektiivset reklaami. Lisaks eelistab ka Google’i otsingumootor sotsiaalmeediakanaleid.

Sisuturunduse üks olulisim samm on strateegia – mis on sotsiaalmeediakanalite eesmärk ettevõtte jaoks ja mil viisil seda eesmärki saavutada. Seejärel on oluline pakkuda huvitavat ja kaasavat sisu, mis kliente kõnetaks ning ka vastava platvormi algoritme arvestaks.

Pakume järgmisi teenuseid:

Strateegiast loovlahenduse ja teostuseni vastavalt sinu ettevõtte eesmärkidele, olgu selleks bränding, teenuse tutvustus, e-poe müük, uue toote lansseerimine või midagi muud.

Digikampaania alla saavad kuuluda järgmised teenused:

Veebilahendused arenevad kiiresti ja 10 aastat tagasi arendatud koduleht või e-pood ei pruugi enam vastata tänastele vajadustele. Suhtu oma kodulehte kui virtuaalsesse kauplusesse või esindusse – veebi kasutajamugavus ja disain loovad kliendile mulje, mille järgi võib kujuneda otsus sinu toote või teenuse kasuks või kahjuks.

SEO ehk kodulehe optimeerimine otsingumootorite jaoks on oluline selleks, et koduleht Google’i otsingus esimeste sekka jõuaks.

Google ads hõlmab endas tekstireklaame, bännerreklaame, Gmaili reklaame ja Youtube reklaame. See kanal aitab sul olla nähtaval siis kui inimesed otsivad seda, mida sina pakud. Hästi loodud ja seadistatud kampaaniad Google’is teevad sinu ettevõtte veebis nähtavaks ja toovad sinu veebilehele inimesi, kes võivad muutuda väärtuslikeks klientideks.

Google ads on hea viis saada märgatud ka välisturgudel. Kui ettevõttel on soov ning võimalus oma toodet müüa Eestist väljapoole, saame olla toeks sihtriigi Google ads seadistuse ja haldusega.

Selleks, et olla konkurentsivõimeline e-kaubanduses, tuleb end järjepidevalt nähtaval hoida. Kampaaniatest täna enam ei piisa, et oma äri kasvatada, sest konkurents e-äris on tihe. E-poe turundus peaks lähtuma klienditeekonnast ja ära peaks kasutama ka võimalusi turunduse automatiseerimiseks.

Kanalid ja tegevused, mis peaksid olema oluline osa e-poe turundusest:

Telereklaam on üks tõhusamaid ja kõige laiema sihtgrupini jõudvaid reklaamilahendusi – sõnumi saab kätte väga lai auditoorium. Video ja heli kasutamise võimalus teevad sellest ka ühe emotsionaalsema ja värvikama lahenduse, andes nii võimaluse oma sõnumeid meeldejäävalt ja tundega esitada.

Telereklaam on kindlasti ka üks kallimaid reklaamilahendusi nii tootmise kui meediaostu näol. Seetõttu tasub teleklipi tegemiseks palgata endale asjatundlik meeskond. Meie töö algab juba kliendi briifist – vaatame üle kliendi võimalused ja soovid ning teeme omapoolsed ettepanekud. Teleklipi tegemisel tasub kindlasti jälgida ka seda, et klipi eelarve ei ületaks meediaplaneerimise oma – hea klipp väärib ka rohket näitamist. Esitame kliendile paar-kolm ideed, mida lihvides jõuame selle õige looni. Enne tootmist kooskõlastame kogu stilistika, castingu ja lokatsioonid, häälenäidised ja muusika – esitame storyboardid ja kirjelduse. Produktsiooni tegemisel kaasame kas välise meeskonna või teeme kogu produktsiooni oma kokkupandud meeskonnaga ise.

Teleklipp võib olla ka graafilisel või animeeritud kujul. Lihtsama müügiteate eesmärgiga teleklipi puhul võib graafiline lahendus olla parim ja samas ka märksa odavam kui filmitud klipp. Animeeritud klipid on kindlasti noorema sihtgrupi lemmikud ja annavad võimaluse luua täiesti uusi fiktiivseid maailmaid ja tegelasi.

Tänapäeval ei pea klipid alati olemagi televisioonis näitamiseks. Klippe saab eraldi toota ka sotsiaalmeedias või kinos näitamiseks. Öeldakse, et mida suurem on ekraan, seda ilusam klipp välja paistab!

Hea raadioreklaam on sarnane heale teleklipile – see edastab sõnumi emotsionaalsel ja huvitaval viisil. Väärt raadioklippi tasub panustada, kuna raadio kuulamine on Eestis endiselt au sees ja samas selle tootmise ja levitamise kulud oluliselt odavamad kui näiteks televisioonil. Raadio on kiire kanal, sobides seetõttu hästi just sellise sõnumite edastamiseks, mis vajavad kohest tegutsemist. Et aga raadioreklaamide plokist silma paista, peab see esmalt huvi äratama ja kõrva jääma.

Raadioreklaami kirjutamisel ja tootmisel on oma reeglid, mis muudavad klipi efektiivseks. Kindlasti peab olema arusaadav, kes on reklaamija, mis on toode või teenus, mida reklaamitakse, mida selle kohta tahetakse öelda ning mida inimene peab tegema pärast reklaami kuulamist. Kui oleme kõik need olulised punktid paika saanud, tuleb sellest lihvida ka veel loov, originaalne ja teistest eristuv vorm.

Raadioklippide tootmisel kasutame oma professionaalseid partnereid, kellega saame teha nii tavapärasemaid kui ka erilisemaid klippe. Suur tähtsus on alati häälel, kes klipi sisse loeb ja seetõttu pakume selle näidiseid teile tootmisprotsessi alguses mitmeid. Samuti on olulisel kohal helikujundus ja ka nende valik on lai – alustades huvitavatest heliefektidest, lõpetades spetsiaalselt klipi jaoks tehtud muusikaga.

Klipi hinna määravad mitmed faktorid – ülesande keerukusest sõltub klipi idee hind. Produktsiooni hinna määravad klipi pikkus, mitu ja kelle häält klipis kasutatakse, helikujundus ja efektid.

Pakendidisain on tänapäevases toodetega üleküllatud poekeskkonnas tarbija jaoks üks olulisemaid aspekte valiku tegemisel. Riiulid on täis värvilisi ja ilusaid pakendeid, samas kui tooted ise on olemuselt ja koostiselt tihti üsna sarnased. Pakendist peab aru saama, mis tootega on tegu – kas see on tervislik ökotoode, rikkalik lihatoode või kallihinnaline vein. Kuna me ei saa seista ostleja kõrval, kui ta poes oma valikuid teeb, siis on just pakend see, mis peab selge sõnaga ütlema: “Pane mind korvi!”

Hea pakendidisain nõuab suurt eeltööd. Me tutvume põhjalikult kliendi tootega ja konkurentide toodetega. Leiame üles head ja halvad küljed, kuulame kliendi soove ja tootmise võimalusi  ja kõike seda arvesse võttes püstitame endale ülesande luua veel paremini töötav pakend kui turg hetkel pakub. Lisaks väljanägemisele on pakendi puhul olulised funktsionaalsus ja uuenduslikkus, et tarbijal oleks konkurentide pakendite kõrval just seda toodet mugavam tarbida. Omades palju kontakte trükimaailmas, saame aidata ka optimaalseima lahenduse leidmisel pakendite trükis.

Lisaks uue pakendi disainile aitame värskendada ka sinu olemasolevaid tooteid. Head tooted on pikaealised, aga tihti hakkab pakend mõne aja pärast ajale jalgu jääma. Siis tuleb leida lahendus olemasoleva pakendi värskendamise näol. Selle tulemusena peab toode olema küll endiselt äratuntav, aga samas konkurentsivõimeline uute toodete tulvas.

Pakendikujunduse hinnastamisel võtame arvesse erinevaid aspekte – kas tegemist on üksiktootega või tootesarjaga, kas uuenduse või täiesti uue pakendiga. Alati püüame leida sobiva lahenduse kõigi jaoks.