10 põhjust, miks kasutada sisuturundust.
Sisuturundus on tänase päeva turundus!
[vc_row][vc_column][vc_column_text]On tõsi, et sisuturundus on ulatuslikult efektiivne pea igale ettevõttele ja organisatsioonile, kuid paljud turundajad ei mõista veel miks. Seetõttu toome teieni 10 põhjust, miks sisuturundus on tänase päeva turundus![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”200 miljonit inimest kasutab ADblock tarkvara” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_empty_space][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Makstud reklaamklipid olid veel aastaid tagasi online-turunduses tõusujoones. Tarbijate oskused on aga üha rohkem arenenud ning inimesed blokeerivad oma uudisvoogudest aina enam reklaame, mis neid ei huvita.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4363″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]2015. aasta augustiks oli omale installinud AD-blocking tarkvara ligikaudu 200 miljonit inimest üle maailma. See on aga halb uudis turundajatele, kes toetuvad makstud reklaamidele, et nende abil edastada oma brändi sõnumit.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Õnneks on aga viis, kuidas ADblockile vaatamata oma sõnumeid sihtgrupini viia. Siin tulebki mängu sisuturundus. Hea sisu on ADblocki tarkvara mõjualast väljas ning lisaks sellele soovivad sinu kliendid vabatahtlikult kvaliteetset sisu tarbida.[/vc_column_text][banner title=”Otsid sisuturunduse võimalusi?” subtitle=”Aitame sind hea meelega. KLIKKA ja vaata meie bloigvõimalusi ja broneeri tasuta konsultatsioon” link_url=”http://www.markefy.ee/product-category/blogipostitus/” bg_color=”#4f4933″][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Sisuturunduse kasutajad saavutavad 7,8 korda rohkem liiklust oma leheküljel” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Neil Pateli sõnul suudavad inimesed, kes loovad mõjuvat ning väärtuslikku sisu, tuua oma lehekülgedele trastiliselt rohkem vaatamisi kui need, kes sisuturundusse ei panusta.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Võtame näiteks turundajatele suunatud Search Engine Journali. Sellelt leheküljelt leiab tõeliselt kvaliteetset sisu ning selle tulemusena teenib leht igal kuul üle miljoni unikaalse külastaja. Statistika näitab, et inimesed soovivad eelkõige usaldusväärset ja informatiivset materjali. Search Engine Journal oma artiklitega seda neile just pakubki.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Sisu loob brändi meenutamist, mis omakorda suurendab klientide kaasatust” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]2015. aasta IBM Digital Experience uuringutest selgus, et 56% turundajatest usuvad personaliseeritud sisu mõju klientide kaasamisel.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Personaliseeritud sisu tekitab lugejas mingisuguseid seoseid, mille läbi tal on hiljem brändi kergem meenutada. Kui klient tunneb sisu lugedes personaalsust, tekib tema ja brändi vahel teatud kontakt, mis paneb ta tegutsema. Olgu selleks kasvõi kodulehe külastus, like sotsiaalmeedias või tagasiside ettevõttele.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Keskmiselt veedavad inimesed artiklil 37 sekundit” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Olenevalt muidugi postitusest, ent 37 sekundit näitab seda, et klient on sinu postituse vähemalt silmadega üle sirvinud, mitte sellelt kohe lahkunud. Mida rohkem klient peatub sinu artiklil, seda rohkem tõuseb ka brändi tuntus.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4368″ add_caption=”yes” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Sisuturundus on odavam ja efektiivsem kui traditsioonilised reklaamimeetodid” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Kogenematud turundajad eeldavad, et sisuturundus on kallis. Tegelikult on sisuturundus aga tihtipeale odavam kui traditsioonilised turundusmeetodid.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Sisuturundus on traditsioonilisest reklaamist efektiivsem, sellega on lihtne alustada ning sinu sihtgrupp tarbib seda vabatahtlikult. Seega võib sisuturundus ettevõttele rohkem raha sisse tuua kui brändi telereklaam.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”88% B2B turundajatest kasutavad sisuturundust oma turundusstrateegiates ” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Enamik B2B turundajatele on strateegia alustalaks just sisuturundus. Sisuturundus aitab muuta suhtlemist klientidega lihtsamaks, loob rohkem jätkusuutlikku väärtust ning tekitab kontakti brändi ja tarbija vahel.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4372″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Sisuturundus suurendab klientide tegevusi lehel” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Kuigi sisuturundus nõuab aega, raha ja oskusi, paneb see kliente tegema sinu poolt eesmärgiks seatud tegevusi – jagamised, sotsiaalmeedia like’id, kodulehe külastused ja nõnda edasi. Muide, nendel, kes kasutavad sisuturundust on kuus korda kõrgemad conversion rate’id kui neil, kes sisuturundust oma strateegias ei kasuta.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”E-maili turundus on üks efektiivsemaid sisuturunduse vorme” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_empty_space height=”20px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”12px”][vc_column_text]Kui võrrelda omavahel erinevate sisu levimiskanalite mõju, näeme, et e-mail võimaldab kõrgemat ulatust klientide seas. Kuna e-mail on personaliseeritud ja suunatud konkreetsele inimesele, on see suurepärane ja ka odav viis kasvatamaks oma kliendibaasi.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4374″ add_caption=”yes” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Enamus B2B turundajaid kasutavad vähemalt 13 sisuturunduse taktikat” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Pole ebatavaline, et üks ettevõte kasutab mitut turundustaktikat. B2B turundajad on tuntud aga eelkõige selle poolest, et nad kasutavad lausa tosinat strateegiat. Erinevad strateegiad peituvad eelkõige mitmekülgsete kanalite kasutamises. Kuigi efektiivne ja kvaliteetne sisu on juba pool võitu, aitavad mitmekesiste kanalite valik saavutada veelgi kõrgemat tulemust. Turundajad saavad kasu kõige rohkem siis, kui nad loovad just erinevaid sisuformaate ja kasutavad selle vahendamiseks ka mitmesuguseid platvorme, et jõuda rohkemate tarbijateni.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”73% suurettevõtetest palkavad kellegi, kes haldab nende sisuturundusstrateegiat” google_fonts=”font_family:Open%20Sans%3A300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C600%2C600italic%2C700%2C700italic%2C800%2C800italic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Sisuturundusest on saanud niivõrd tulus turundusmeetod, et suured ettevõtted üle maailma palkavad eraldi inimesi, kes vastutaksid sisu loomise ja leviku üle. Sedaviisi kindlustab ettevõte, et sisuturunduses kasutatakse ressursse õigesti ning sisu jõuab tarbijateni efektiivselt ning sihtmärgipäraselt.[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]
Unikaalne, järjepidev ning väärtuslik sisu on number 1 viis, kuidas jõuda oma sihtgrupini kõige efektiivsemalt!
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Allikas: Why is Content Marketing Today’s Marketing? 10 Stats That Prove it[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_facebook][/vc_column][/vc_row]