Eesmärk: Luua ideekontseptsioon ning teostada 2023/2024 talvehooaja Vana Tallinn toodetele originaalsed ning brändilähedased tootefotod
Taust ja lahendus: Autentne ning silmatorkav tootefoto on vajalik praktiliselt igas turundustegevuses ning kommunikatsioonis. Originaalne tootefoto annab kõige selgemalt edasi brändi ning toote unikaalsust ning aitab jutustada lugu. Eriti toodete puhul, mille reklaamitegevused on oluliselt piiratud.
Vana Tallinn on legendaarne jook ning üks esimesi konkreetseid seoseid, mis välismaalastel top-of-mind’is Eestiga tekib. Väärikas, tuntud, pikkade traditsioonidega maamärk, mis peab silmatorkama ka vähem nn uustraditsioonilistes kanalites.
Vana Tallinna erinevatele likööridele ja glögidele on La Ecwador teinud ka varasematel hooaegadel eristuvad tootefotod. Seekord oli fookuses glögid, alkoholivabad glögid ning Vana Tallinn Festive Edition.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht/stilist: Maiken Veskimäe
Kunstiline juht/fotograaf: Vallo Kivimaa