Uue Pärsia vaipade salongi avamine

Persian Dreams OÜ

Meie roll
Digital

Eesmärk: Uue salongi avamiskommunikatsioon ja poe-trafficu kasvatamine

Taust ja lahendus: Kevadel avas uksed esmakordselt Eestis autentsete Pärsia vaipade salong, kus lisaks showroom’is olevatele toodetele on võimalik soetada ka ise disainitud vaipu, mis tuuakse otse vaipade traditsioonilisest piirkonnast meistrite käe alt.

Pärsia

Persian Dreamsi Liivalaia tänaval asuv salong vajas abi nii turundustegevuste loomisel, reklaammaterjalide disaini ja loomisega kui ka lansseerimiskampaaniaga. Strateegialoomis faasis selgus, et salong on nii Eestis kui ka laiemalt regioonis ainuke, kes pakub ehtsat Pärsia vaibakunsti ning toob maale otse Lähis-Idast. Palju müüakse Eestis stiliseeritud tooteid, mille tootmisriigiks on näiteks Hiina ja Pakistan. Erisus on selles, et stiliseeritud vaipade tihendus on kuni neli korda väiksem. Ehtsaid vaipu Eestisse praktiliselt ei jõuagi, sest läbi kolmandate riikide toomisega kasvab tootehind väga kõrgeks.

Pärsia

Avamiskampaania “Eestis rullub lahti tõeline ilu” sündiski uudisväärtuslikkuse argumendist, millega kinnitada, et midagi väga erilist on nüüdsest taskukohaselt meieni jõudnud. Kampaania kangelased olid mõistagi vaibad ise, mis ei ole ainult punased, vaid värvikust toovad valikusse väga erinevad kombinatsioonid mündirohelisest helesinise, kirkast kollasest sügav lillani.

Pärsia

Kampaania strateegia jagunes kaheks – kohalikud ning poele füüsiliselt lähedal olevad inimesed ning üldsus. Esimesega kasutasime nii välimeediapindasid suunaga südalinna poole kui ka geotargeteerimist; teise puhul kasutasime efektiivseid massimeediakanaleid nagu tele ja sisuturundus. Loe salongist ja selle avamisest Postimees.ee portaalist.

Pärsia

Töö autorid agentuuris:

Projektijuht: Maiken Veskimäe

Meediajuht: Kert Aavik

Loovjuht/copywriter: Taavi Lehari

AD/fotograaf: Vallo Kivimaa

Video/produktsioon: Kaarel Kõvatu

Animatsioon: Aavo Teder