Turismimess Tourest 2024

Tourest

Meie roll
Kampaaniad

Eesmärk: tuua Baltikumi suurimale turismimessile üle 10,000 piletiga külastaja

Taust ja lahendus: Tänavu täitus rahvusvahelisel turismimessil Tourest 31. aastapäev ehk 31 aastat turismi ja reisimisega seonduvaid üritusi. Läbi aastate on turismimess läbinud palju muutuseid, kui esialgu oli see üritus, kus võis leida erisuguseid sooduspakkumisi erinevatesse sihtpunktidesse, siis tänaseks päevaks on see muutunud omanäoliseks messiks. Peale reisi- ja kindlustuspakkujate on kohapeal ka kõiksugused toitlustajad, turismisihtkohad nii Eestist kui välismaalt ning kõikvõimalikke väikeettevõtjaid.

Käesolev aasta oli esimene, kus turismimess oli tasuline. See muutis kogu kommunikatsiooni. Kahjuks on messi külastatavus läbi aastate langenud ning keskmine külastaja vanus on tõusnud liiga kõrgele. Siinkohal oli strateegiline lahendus muuta turismimess huvitavaks sellisel kujul, et ka noored tahaksid külastada messi. Läbi selle on lihtne teha piletite müüki.

Tourest

Täna on turismi kommunikatsiooni suurimateks mõjutajateks influencer marketing ning sisuturundus, enam ei piisa palmide ja päikese näitamisest. Reisimine kui kontseptsioon on arenenud edasi ning reisimisele on palju rohkem erinevaid väljundeid ja tüüpe. Oluline on inspireerida ning julgustada avastama midagi uut ja teistmoodi. Sellest lähtuvalt arendasime Touresti esialgselt sloganit edasi – seiklus algab siit. Laiendasime Touresti sloganit vastavalt erinevatele reisivormidele ja -ootustele, kõnetamaks ning inspireerimaks sihtgruppi messil osalema. Tule avasta – suurem, maitsvam, mitmekesisem, mis omakorda laienes edasi erinevatesse messi väljunditesse – avasta basaar, avasta elamused, avasta Eesti, avasta kultuur, avasta maitsed, avasta maailm. Visuaali ülesehitusega tuginesime täna enim reisimiskuvandit mõjutavate – lennufirmad – arendatud puhtale ning idealiseeritud fotosuunale.

Tourest Tourest

Töö autorid agentuuris:

Projektijuht: Maiken Veskimäe

Loovjuht: Taavi Lehari

Meedia: Kert Aavik

Disainer: Hanna-Lotte Kastor

Sotsiaalmeedia spetsialist: Mery-Ly Riis

Sotsiaalmeedia copywriter: Kert Saarmets