Klient: Saaremaa Piimatööstus
Töö:
Saaremaa Piimatööstus on 2018. aasta uuringute kohaselt eestlaste üks armastatuimaid kaubamärke ja tootjaid. Erinevad juustud, võid ning ÖKO sarja tooted on iga-aastaselt esindatud Parim Eesti Toiduaine konkursil ning selleks on paar päris lihtsat põhjust. Saaremaal väga terviklik ning eeskujulik brändilugu, mis omakorda on ka toodete kvaliteedimärgiks: kogu tooraine on kogutud Saaremaa parimatelt piimakarjadelt ning kõik piimatooted sünnivad Saaremaal.
2019. aastal toob Saaremaa turule aga midagi päris uut – kohupiimakreemid, mis on samuti täielikult valminud saarel ning mida iseloomustab rikkalikust taimestikust tingitud suurepärase maitsega tooraine. Vastavalt sellele vajas Saaremaa Piimatööstus uuele tootegrupile brändingut.
Müütide kohaselt usuti antiikajal, et kusagil asub Ultima Thule – maailma kõige põhjapoolsem koht. Paik, mis asub horisondi taga; kant, kuhu loojub päike. Thulet on aastatuhandeid otsitud ning selle täpset asukohta määrata proovitud. Teati, et see koht pidi olema eriline.
Üheks Thule võimalikuks kohaks peetakse tänapäeval Saaremaad – üks küllaltki müstiline saar keset Läänemerd, mis nii looduse kui kultuuri poolest hoopis omamoodi kulgeb. Vahest on see erilisus seotud meteoriidisängiga Kaalis, ehk on Saaremaad kaitsnud hoopis kõrge pankrannik.
Saaremaa taimestik on äärmiselt rikas ning see muudab ka kohaliku piima eriti maitsvaks. Ainult puhtast Saaremaa piimast, naturaalsest kohalikust toorainest ning põlvest põlve jagatud kogemustest valminud kohupiimakreemid on randunud. Kõik parim, mis Saaremaal pakkuda on, ootab nüüd avastamist…
Koos Saaremaa Piimatööstusega arendasime Thule brändi ligemale pool aastat ning kuigi esimese lainena lansseerisime kolm uut kohupiimakreemi ning hiljuti ka maitsestamata kohupiima, peab värske bränd enda alla mahutama vajadusel veel palju rohkem tooteid.
Visuaalne kontseptsioon lähtus ‘ootuse’ narratiivist, mis Thule’ga alati kaasas käib. Unistus näha merehorisiondil uusi avastajaid ning randujaid; vaatepilt tuulega tantsivatest lainetest ning vahustest laineharjadest; ilu kodumaistest marjadest ja toidust.
Sotsiaalmeedia postitused:
Kuna Thule brändi kohupiimakreemid on uued ja põnevad tooted, mis vajasid ka rohkem koostise ja saamisloo tutvustamist, siis keskendusime oma postitustes selle põneva Thule maailma avamisele. Rääkisime Thule väärtusest, milleks on puhas tooraine, asukoht(müstilise ajalooga Saaremaa) ning metsikud ning ürgsed koostisained.
Lisaks tekstiga loo jutustamisele, keskendusime ka visuaalidel uudsetele lahendustele ning tõime mängu fotode kinematograafia. Töötlemise fotosid nii, et tekiksid liikuvad pildid. Tegu on kolmeetapilise protsessiga, kus liigutasime pikslid teise kohta kuni need omavahel segunesid. Kohupiimakreemid püsisid paigal, kuid ürgne ja müstiline maailm nende ümber oli pidevas liikumises.
Postituste märksõnadeks olid: ürgsus, looduslähedus, metsikus, naturaalsus, puhtus ja Saaremaisus.
Postitused avaldasime Facebookis ja Instagramis.