Stebby praktiline ärikingitus

Stebby

Meie roll
Branding / Digital

Stebby praktiline ärikingitus, mis pakub väärtust nii ärikliendile kui ka töötajale

Ülesanne: Luua Stebbyle vaimset ja füüsilist heaolu edendav ärikingitus, millel oleks praktiline väärtus ja kasutajasõbralikkus nii ärikliendile kui ka töötajale.

ärikingitus

Taust ja lahendus: Stebby, kes on võtnud südameasjaks edendada eesti rahva vaimset ja füüsilist tervist, vääris enda missioonile vastavat lahendust ärikingi näol. Kinki, mis pakuks kiireid ja lihtsaid, teisalt süstemaatilisi lahendusi kuidas jõuda endas selgusele või motivatsiooni, kui seda napib.

ärikingitus

Selleks töötasime välja koostöös kliendiga heaolukaartide kontseptsiooni, mida troonisid 4 kategooriat. Self-reflection ehk enesepeegeldus, action ehk tegevused, meditation ehk vaimne kümblus ja relaxation ehk lõõgastumine.

ärikingitus

Igasse kategooriasse lõime 12 sisulist inglisekeelset kaarti koos kujundustega, mis ühildusid nii sisult kui vormilt oma kategooriaga, tutvustades kus võimalik, paralleelselt ka Stebby platvormilt leitavaid teenuseid.

Iga kategooria sai omakorda sissejuhatava lause, mis tutvustas teema kasulikkust ja vajalikkust heaolu edendamisel, moodustades numbriliselt klassikalise kaardipaki ehk 52-kaardilise komplekti.

ärikingitus

Peale heaolukaartide oleme teinud Stebbyle ka heaolu õlle, või peaks ütlema heaõlu? Vaata lähemalt.

Heaolu on nagu karma – mida külvad, seda lõikad.

Agentuuris olid töö autoriteks:

Projektijuht: Rezete Karu

Disainer: Jelizaveta Karavajeva

Copywriter: Karl-Lennart Meri