Sisuturunduskampaania ’’NS Kinga Stiilinädalad’’

Nittis OÜ

Meie roll
Digital / Foto ja video

Klient: Nittis OÜ

 

Ülesanne:

Tõsta esile NS Kinga tootevalikut ning tuua seda mängulisemalt ning vahvamalt esile nooremas sihtgrupis.

Loovlahendus:

Iga inimese jaoks on stiil miski, mis teda defineerib. See on nagu eraldi suhtluskeel inimeste vahel. Oma väljanägemise ja stiiliga sa astud nagu sõnadeta suhtlusesse teiste inimestega, kes sind isegi ei tunne, kuid te annate üksteisele informatsiooni oma enda isiksuse kohta. Stiile on erinevaid.Tihti on stiili definitsiooniks kandja ise.

Me andsime kahe nädala jooksul igale stiilile uue näo, millega inimesed said samastuda. Nägudeks olid Eestis tuntud inimesed, kes on populaarsed ka sotsiaalmeedias.

Tõstsime NS Kinga rohkem esile kui stiilinäitajat ning kaasasime kõneisikutest silmapaistvad ja stiilsed naised, kes valisid NS Kingas just nende stiiliga sobivad jalanõud. Kokku oli 3 erinevat stiilinädalat: Rock, Hipster ja Naiselik.

Rock: Laura Prits- laulja

Hipster: Hanna Martinson- näitleja ja reklaamikirjanik

Naiselik: Grete Lill- grimeerija

Tegevused:

Kindlatel stiilinädalatel tegime vabas vormis intervjuud Laura, Hanna ja Gretega, kes ise said valida jalanõud, mis nende stiiliga kokku sobisid. Käisime nendega NS Kinga poodides ringi ning lasime välja valida jalanõusid, mis ühtiksid antud nädala teemaga.

Sellest kõigest valmisid lõbusad ning kasulikud videod, mis tõstsid paremini esile NS Kinga tootevalikut ning aitasid ka inimestel üles leida just selle hooaja trendikamad ning moekamad jalanõud. Lisaks valmistasime animeeritud efektidega looperid, kus tõstime veel kord esile neid jalanõusid, mis Laurat, Hannat ja Gretet kõige rohkem kõnetasid.

Videod ja Looperid avaldasime Facebookis ja Instagramis.

Samal ajal lükkasime käima ka Instagrami tarbijamängu, kus kõik osalejad said endale võita NS Kinga kinkekaarte. Võitmiseks pidid osalejad saatma endast tehtud pildi.

Foto pidi olema selline, kus inimene pidi kandma stiilinädalaga haakuvaid jalanõusid või riideid. Näiteks, kui oli Laura Rockinädal, siis ootasime pilte, kus inimene kannab rockilikke jalanõusid või riideid.