Eesmärk: paneme tootekampaania abil Circle K kliendid oma tasse kasutama
Ülesanne: Luua üle Baltikumi ulatuv tootekampaania, mis kutsub oma tassiga Circle K-sse kuuma jooki ostma. Lisaks oli eesmärk tõsta ka termoste müüki ja vähendada seeläbi ühekordsete topside kasutamist.
Taust ja lahendus:
Eestis kasutatakse igapäevaselt orienteeruvalt umbes 120 000 kuuma joogi topsi, mida ei saa ümber töödelda ning mis mõjuvad seetõttu keskkonnale laastavalt.
Circle K on sihtrühmale juba aastaid pakkunud võimalust osta kuuma jooki oma termose või tassiga soodsamalt, kuid paraku pole kliendid siiani täit vedu võtnud.
Lõime suure tootekampaania, mis kutsus teenindusjaama ostma kuuma jooki oma isiklikku nõusse. Koos keskkonnasõbralikuma suhtumise propageerimisega kommunikeerisime samal ajal sihtgrupile ka selget boonust, mida nad oma tassiga kuuma jooki ostes saavad: kõik isetassijad said kuuma joogi miinus viiskümmend protsenti soodsamalt!
Mängulise sõnumi edastamiseks kasutasime raadiot, sotsiaalmeediat, välimeediat ja erilahendusi ning muidugi ka influkaid, kellele saatsime promopakid.
Kampaania tulemusel kasvas isikliku tassiga kuuma joogi ostmine kaks korda, termoste müük võrreldes varasema kuuga tõusis neli korda ning jõudsime sotsiaalmeedias ka mitme sadade tuhandete ainulaadsete fännideni.
“Tassi oma tassi!” kampaaniale anti 2023. aasta Kuldmuna reklaamiauhindade galal suure tootekampaania kategoorias pronks. Vaata ka meie teisi 2023. aasta auhinnatöid!