Eesmärk: leida tabav loovlahendus Seesam kindlustuse perekindlustuse toote promoks ning leadside saamiseks
Taust ja lahendus: Perekindlustus on Seesami jaoks eriline toode, kuna see on kokku pandud kahest populaarsest kindlustustootest. Kodukindlustusest ja õnnetusjuhtumikindlustusest kombineeritud perekindlustus annab kindlustajale võimaluse saada n-ö kaks kärbest ühe hea hinnaga.
Loovidee algeks sai nagu alati kliendi briif ja konkreetselt toode ise. Kuna tegu on ikkagi perekindlustusega, haarasime härjal sarvist ning tõime sisse perekonnanimed.
Tuginedes Eesti Statistikaameti populaarseimate perekonnanimede listile, valisime sealt välja kolm nime ja küsisime neilt kampaania materjalidel perekindlustuse olemasolu kohta. Täiendav lisatekst räägib tootest lähemalt ning suunab kampaania maandumislehele. Intrigeerivaid sõnumeid täiendasid temaatilised visuaalid koos kukkede, sepahaamri ning tammepuuga.
Kampaaniakanaliteks oli digibännerid, Facebook, Instagram, YouTube Pre-Roll videod, kampaania maandumisleht ja raadio.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Kairit Vainult
Loovjuht/copywriter: Aleksander Urke
Disainer: Liis Kurm
Animaator: Aavo Teder
Videograaf: Carol Alice Tõniste