Klient: Nõo Lihatööstus
Ülesanne:
Nõo talveseeria kampaania ning uuendatud brändingu tutvustus.
Taust ja lahendus:
2020ndal aastal alustas Nõo Lihavürst suuremahulist brändiuuendust, millega värskendatakse nii reklaamikeelt, pakendeid kui katusbrändi.
2020/21 talvehooaeg tõi fookusesse tooted, mis olid juba uutes pakendites ning mis rääkisid uut – NÕO – keelt. Lisaks hooajatoodetele, nagu pühadepraed, verivorstid, ahjulihad ja teistele, oli kogu kampaania eesmärgiks avada rohkem värsket, konkreetsemat ning tarbija ootustele vastavat reklaamikeelt.
Disainisime kampaania vastavalt tootegruppidele, et anda võimalikult selgeid sõnumeid just tooteargumentidest lähtuvalt. Kampaania jaoks valmis La Ecwador Studio ning Creative tiimide koostöös videoklippide seeria, mis esitlesid uuendatud disaini nii televisioonis kui digitaalmeedias.