Klient: MATKaSPORT
Ülesanne: Luua MATKaSPORDILE 50% brändituntusele ja 50% müügile suunatud jõulukampaania.
Taust ja lahendus:
Meie uus klient MATKaSPORT andis meile esimeseks ülesandeks luua jõulukampaania, mis suurendaks MATKaSPORDI brändituntust, aga pööraks tähelepanu ka aasta suurimale ostlemispühale.
Kampaania kandvaks ideeks oli pühade ajal inimeste loodusesse liikuma suunamine, sest väljas liikumine on kasulik nii füüsilisele kui vaimsele tervisele ning MATKaSPORT brändina on matkamise ja looduses liikumise eestvedaja. Ideest sündis kampaania sõnum „Valmistu jõulumatkaks!“, mida saatis müügisuunitlusega alapealkiri „Vajalik varustus Matkaspordist“.
Kampaania keskmes oli maandumisleht koos kaardiga, kust igaüks võis leida endale sobiva matkaraja või lähima MATKaSPORDI poe. Lisaks võis kampaanialehelt leida populaarsemad tooted talvises looduses matkamiseks.
Kampaania visuaal läks nii välimeedia digiekraanidele, kaubanduskeskuste siseekraanidele kui erinevatele digibänneritele, mis suunasid klikkija otse kampaania maandumislehele.
Jõulukampaania raames tegime erinevates kanalites koostööd mitmete mõjuisikutega. Koostöös loodusfotograaf Hans Markus Antsoniga valmis Postimehe veebiväljaandesse sisuturundusartikkel „Loodusfotograaf avaldab jõulumatkaks 6 kaunimat matkarada“. Artiklit loeti rohkem kui 6200 korda rohkem kui 5300 inimese poolt. Koostöös pereblogija Henry Jakobsoniga sündis tema blogisse „A mida Henry teeb?“ postitus „Kaks asja, mis matka pekki keeravad – lõdisemine ja auramine“. Sotsiaalmeedias tegime koostööd Zenja Fokiniga, kes valis MATKaSPORDIST välja stiilse matkavarustuse ning kajastas seda nii Instagrami storydes kui postitustes. Lisaks saatis läbi Youtube jõulutervituse MATKaSPORDI pikaaegne koostööpartner rännumees Väino Laisaar.
Sotsiaalmeedias veelgi laiema kajastuse saamiseks filmisime vahva video MATKaSPORDI Ülemiste keskuse poes perega šoppamisest ja hiljem Pääsküla rabas matkamisest.
Jõulude ajal saatsime MATKaSPORDI klientidele toreda jõulukaardi.
Vaata ka Norman Optikale tehtud jõulukampaaniat!