Klient: Saarioinen Eesti OÜ
Töö:
Mamma uute vokiroogade lansseerimine ja tarbijakampaania
Briif
2017. aasta kevadel tulevad Eesti turule uued vokiroad, mis valmivad vaid viie minutiga. Tootedisain erineb traditsioonilise valmistoidust sellega, et tarbija saab ise oma vokiroa valmistada erinevaid komponente kombineerides. Samuti on tootes suur osakaal värskel toorainel ning köögiviljadel. Soomes on samasugust toodet saatnud suur edu ning aeg on siseneda Eesti turule. Kuid kuidas seda efektiivselt teha?
Strateegia
Uute vokiroogade lansseerimist ettevalmistades sukeldusime detailselt tooteomadustesse ning kaardistasime täpselt oma sihtgrupi. Meie peamine eesmärk on jõuda inimesteni, kes peavad uutest, kiiresti valmivatest vokiroogadest enim lugu. Selleks analüüsisime erinevaid tarbijasegmente, otsisime nende ühisosi ning veendusime nende väärtushinnangutes. Paratamatult hindavad kiiresti valmivat toitu enim inimesed, kellel on alati kiire või kes ei pea toiduvalmistamisest lihtsat lugu. Samas see ei tähenda, et just sellise elustiiliga inimesed peaksid leppima kiirtoidu või ebatervisliku valmistoiduga. Meie saame anda võimaluse oma ellu paremat kvaliteeti tuua, pakkuda seda, mida nad ootavad.
Loovlahendused
Täpselt piiritletud sihtgrupi kaardistamisega ning kampaania taktika paika panemisega liikusime edasi loovlahenduse suunas. Inimesed, kellele vokiroog tootena mõeldud on, hindavad vabadust, emotsioone ning kiiret toiduvalmimist. See viis meid loovlahenduse …
Woki täiega!
… sünnini. Woki täiega! apelleerib otseselt rock-muusikale ning sellest tulenevale elustiilile. Elu olgu fun, vaba, meelelahutuslik ning suve peab nautima. Panime paika kogu oma retoorika ning lülitasime end ka ise täielikult rokkimise… see tähendab wokkimise peale!
Sisuturunduses oli oluline kommunikeerida kolme tähtsat sõnumit: Uued wokiroad on mugavad! Uute wokiroogade valmistamine säästab aega ja raha! Uued wokiroad on maitsvad. Strateegiliselt lõime meelelahutuslikku ja atraktiivset sisu jõudmaks erinevate kliendisegmentideni, olenemata nende vanusest, soost ning tarbimisharjumustest – kõigile meeldib huumor!
Lahendused
Vokiroogade efektiivsemaks lansseerimiseks korraldasime ka tarbijamängu, milles vokiroogade ostjad said igal nädalal võita pileteid suvistele suurüritustele. Samuti kinkisime ühele osalejale võimsa iPhone (Red) nutitelefoni. Täiega wokkimist tutvustasime nii poodidesiseselt, välimeedias, Mamma omakanalites ning tugevamalt sisuturunduses, sh sotsiaalmeedias.
Sisuturunduses oli suur rõhk väga aktiivsel sotsiaalmeedia tegevusel. Korraldasime auhinnamänge, kommunikeerisime tarbijakampaaniat, tutvustasime uusi vokiroogasid ning jagasime sisuturunduse jaoks toodetud sisu.
Kõige parema ülevaate andis uutest põnevatest roogadest toiduvideo, mis näitas, kui lihtsalt ja kiirelt valmib maitsev õhtusöök. Kaasasime oma tegevustesse ka Retseptisahtli toidublogi ning Youtube’i kanalit Prooviring. Nende ülesandeks oli teha omavaheline kokanduschallenge, et tõestada, kas Mamma uued vokiroad tõesti valmivad ainult 5 minutiga ning kui suur on vokiroogade puhul aja ja raha kokkuhoid võrreldes ise nullist toidu valmistamisega. Uusi tooteid said ekslusiivselt proovida ka mitmed tuntud blogijad ning Instagrami influencer’id. Lisaks korraldasime inimeste seas ka toreda maitsetesti, kus prooviti uusi vokiroogasid, avaldati nende kohta arvamust ning hiljem ka ise kokati.