Klient: Circle K
Ülesanne: Viia ellu heategevuslik kampaania ja luua Kingitud Elu erikujundusega tops
Taust ja lahendus:
Kahjuks on meie seas palju inimesi, kes oma elu jooksul peavad võitlema vähkhaigusega ning nii mõnelegi juhul neist ei saa riik ulatada abistavat kätt. Vähiravifond Kingitud Elu aitab nendel inimestel katta vajalikke ravikulusid.
Alates 2016. aastast on Circle K korraldanud heategevuslikku kampaaniat, toetamaks Vähiravifondi Kingitud Elu. Kui esialgu algas kampaania annetuste kogumiskasti ja elektrooniliste maksetega, siis vaid veidi hiljem lisandus sellele, nüüd iga-aastaseks traditsiooniks muutunud, Kingitud Elu tops.
Circle K teenindusjaamadest kohvi ostes on klientidel võimalus valida erikujundusega tops, mille puhul maksavad nad heateoks vaid 10 senti tavahinnale lisaks ning ka Circle K panustab omalt poolt sama palju juurde. Üheskoos annetatakse Vähiravifondile Kingitud Elu 20 senti iga erikujundusega topsis ostetud kuuma joogi pealt.
Saavutamaks tähtsal teemal tähelepanu võimalikult paljude inimeste seas, panustasime omalt poolt erikujundusega topsi loomisesse ning viisime sõnumid raadiosse, sotsiaalmeediasse ja välimeediasse. Kingitud Elu topside kiirest kadumisest ja iga aasta aina kasvavatest annetussummadest on näha, et inimesed tahavad aidata. Sel aastal on eesmärgiks seatud annetada üheskoos 30,000 eurot.
Mine sinagi Circle K-sse ja vali Kingitud Elu erikujundusega tops, sest väikene panus võib kasvada suureks heateoks!