Klient: Circle K
Ülesanne: Töötada välja värbamiskampaania kontseptsioon, sõnumid, audio- ja visuaalsed materjalid.
Taust ja lahendus:
Tööjõupuudusest tulenevaid pingutusi on märgata kõikides kanalites. Ettevõtted otsivad massiliselt töötajaid ning igaüks üritab teist parema pakkumisega üle trumbata. Circle K-l on suurpärane väärtuspakkumine paigas, kuid kuidas seda silmapaistvalt ja mõjusalt kommunikeerida?
Tänaseid tööturutrende vaadates saame öelda, et tuimalt vaid väärtuspakkumise esitlemine värbamiskampaaniates enam ei toimi ning liialt viimistletud ja formaalsed sõnumid ei mõju sihtrühmale usutavalt. Lisaks väärtuspakkumise avamisele soovivad potentsiaalsed kandidaadid näha ettevõtte kultuuri ja olemust. Seega pidi ka Circle K värbamiskampaania näitama inimestele, millised nad tegelikult on – lõbusad, hoolivad, silmapaistvad ja huviäratavad.
Kuna Circle K on suurettevõte, mis pakub laialdasi hüvesid, ei saanud kampaania lähtuda vaid ühest katussõnumist. Sellest tulenevalt lõime sõnumite seeria, mida saatvad visuaalid tekitasid silmapaistva intriigi.
Kokku tegime 8 erineva sõnumiga visuaali ning 5 lühivideot, mis läbi lõbusa metafoori aitasid inimestele avada Circle K väärtuspakkumist. Värbamiskampaania visuaalidel ja videotes kasutasime Circle K töötajad.
Värbamiskampaania on nähtaval digikanalites ja kuuldaval nii traditsioonilises raadios kui ka Spotifys.
Muuseas CV.ee andis maikuu PARIM VÄRBAMISTEGU auhinna just Circle K-le.