Circle K sotsiaalmeedia

Circle K Eesti AS

Meie roll
Creative

Klient: Circle K Eesti AS

 

Kampaania:

 

Circle K Eesti Facebookil oli 2020. aasta märtsis 42 456 jälgijat. Agentuuri ja turundusmeeskonna eesmärgiks oli leida viise, kuidas kommunikeerida tohututes kogustes informatsiooni pandeemiast tingitud ettevaatusabinõudest ning paralleelselt oma toodetest, teenustest ja teenindusest.

 

 

Facebook pole uudisvoog, kus lihtsalt duubeldada oma kampaaniavisuaale. Mõjusaks kommunikatsiooniks, mis pakub uut teavet või meelelahutust meie klientidele, töötasime välja kindla plaani, millega tuua sotsiaalmeedia kanalisse nii huumorit ja meelelahutust kui ka olulist ja kasulikku informatsiooni. Oluline oli leida tasakaal erinevate teemavaldkondade vahel, mida… olgem ausad… on Circle K-l päris palju: talvediislist moosipallideni.

 

Teoorias tundub see kõik lihtne, kuid kõik on justkui tehtud… kuid kas ikka on? Seisime igapäev silmitsi küsimustega, kuidas kirjutada suvistest hot dogidest 20 erinevat postitust? Kuidas kujutada üht ja sama kohvitopsi enneolematult 60-l korral aastas? Kuidas kirjutada tabavalt, järjekorras juba 15ndat, autopesuga seotud müüdi copyt? Kui bränd on tugev, on selle toel võimalik jutustada tuhandeid lugusid, maalida miljoneid visuaale, jagada lõpmatult emotsioone.

 

Seega iga postitus (täpsemalt 365!) on puhas käsitöö ning unikaalne, mis kumab digitaalsete pikslite vahelt välja ning mida fännibaas hindab. Kui veel kümme aastat tagasi oli kerge saada uusi jälgijaid, siis täna on suurettevõtted olukorras, kus oluliselt lihtsam on fänne kaotada, kui uusi pöidlaid võita.

Circle K Facebooki strateegia tõi keerulisel perioodil juurde üle kahe tuhande uue fänni ehk märtsis 2021 jälgis lehte 45 146 inimest. Selle aja jooksul said postitused kokku 27 532 reaktsiooni, 25 203 kommentaari ning 7 078 jagamist koos igapäevaste kirjadega meie postkasti küsimuste, komplimentide ning tähelepanekutega. Koos jälgijatega, kes meiega teekonda jagavad, saab Circle K pakkuda nii parimaid tooteid ja teenuseid kui ka personaalsemat ja väärtuslikku sisu.