Klient: Büroomaailm
Ülesanne: Luua Büroomaailmale iga-aastane back-to-school kampaania.
Taust ja lahendus:
Tundus, et COVID-kriis on viimaks läbi saanud ning sel aastal saavad lapsed taas normaalselt koolis käia. Seda võiks metafooriliselt võrrelda kui koidikut, esimest valgus- ja lootusekiirt, mis lõpetab pimeda öö. Noored on üldiselt ka üsna keeruline sihtgrupp, kellele tuleb lähenda loovalt ja rääkida nendega sama keelt.
Tulenevalt peamiselt Tik-Toki levikust ja influencerite tegevusest tahavad noored järjest rohkem olla isikupärased, kujundada ise oma elu ja lugu, eristuda hallist massist.
Kampaania keskseks lähenemiseks sai muusika. Soovisime sihtgrupile anda sõnumi, et Büroomaailmast soetatud koolivarustusega kujundad oma kooliaasta täpselt selliseks, nagu ise tahad. Sellest motiivist ka kampaania sõnum – „Kujunda oma lugu“, mis võtab kokku mainitud teemad – muusika ja eristumise. Kampaania tunnusmuusikaks sai Edward Griegi ooperist tuntud pala „Hommikumeeleolu“, mis toob sisse ka hommiku metafoori. Koolivarustuse Büroomaailmast ostmise muutsime noorte jaoks veelgi ahvatlevamaks auhindadega, milleks sel aastal oli sarnaselt eelmise aastaga Playstation5 ning lisaks muusikamotiiviga seotud JBL minikõlarid.
Sotsiaalmeedias, täpsemalt TikTokis, kaasasime kampaaniasse noorte seas populaarse ja isikupärase mõjuisiku Arija Helmvee.