[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Klient:
Aednik24
Töö:
Aednik24.ee lansseerimine[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]
Lahendus ja tegevused:
Aednik24.ee on aastal 2018 loodud veebipood, mis pakub igale aiasõbrale, kodu- ja rõduaednikule võimaluse osta kvaliteetseid ja professionaalseid aia- ja kodukaupu ülemaailmselt hinnatud kaubamärkidelt.
Aednik24 iseloomustab 25-aastane kogemus aiandusfirma Horticomi näol, usaldusväärsus ning professionaalsus.
Töötasime uue e-poe lansseerimiseks välja pooleaastase meediastrateegia ning lõime visuaalse kontseptsiooni. Meediamiksis kasutasime ära nii traditsioonilist kui digimeediat, et saavutada maksimaalne sihtrühma katvus parima kontaktiarvuga.
Lõime teistest aiandustarbeid müüvatest ettevõtetest eristuva visuaali ning kõnestiili.
Projektijuht: Teele Hein
Copywriter: Timo Tõnisson
Disainerid: Tiina Maripuu, Taaniel Malleus, Karen Künnapas
Meediajuht: Rain Taimre
Digimeedia: Kert Aavik[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]