Perfecto lansseerimine

Meie roll
Kampaaniad / Foto ja video / Pakend

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Klient:

AS Eesti Leivatööstus

Töö:

Uue eksklusiivse kondiitrisarja bränding ja lansseerimine[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]

Briif

2017. aastal lansseerib Eesti Leivatööstus uue, eksklusiivsema kondiitribrändi, mis rahuldab nõudlikuma kliendi soove ning eristub igapäevastest kondiitritoodetest rafineerituse, suurema meisterlikkuse ning julgemate maitsenüansside poolest.

Tulevase Perceto brändi tooted väärtustavad kõrgemat kvaliteeti, maitsekooslusi ning käsitööoskusi.

 

Perfecto_sisu1_950x822

Strateegia

Perfecto brändi puhul ei saa midagi juhuse hooleks jätta. Nii nagu iga pisimgi detail on luksuslikes tortides läbi mõeldud, nagu iga suhkrukristall on üle mõõdetud ja iga gramm šokolaadi kaalutud, pidime ka meie läbi analüüsima iga sammu Perfeto loomiseks.

Esmalt tutvusime meie sihtgrupi ning positsioneeringuga. Järgisime täpselt neid, kellele Perfecto mõeldud on. Saime nendega tuttavaks, õppisime nende keelt ning vaatasime nende liikumisradu. Perfecto ei ole ega saa olema brand, mida on meeletutes kogustes kõikjal. Sellest peab lähtuma ka Perfecto strateegia – oluline pole massimeedias suurelt kuulutada, vaid võimalikult täpselt ja kindlalt tabada just oma auditooriumi. Perfecto pole igapäevane tarbekaup, vaid see on fenomen ja privileeg. See on täiuslik!

Perfecto_moodboard_UUS

Loovlahendus

Loovlahendust töötasime paralleelselt välja pakendi, visuaalse identiteedi, brändiloo ja tootearendusega. Ühelt poolt taandub magusamaailm paljuski visuaalsele tarbimisele – isuäratavad, huvipakkuvad kondiitrimaailma meistriteosed loovad meis emotsioone ning tekitavad elevust. Seega brändinarratiivi jutustamiseks pidi visuaalne kontakt andma juba väga suure impulsi. Ühtlasi pidi see koheselt poeriiulil esile kerkima.

Perfecto keel on sametiselt sügav sinine, pehme ning külluslik. See loob tasakaalu tootega ning ei varjuta seda, vaid pigem toob magusad ahvatlused paremini esile. Perfecto slogan on lihtne, kuid paljuütlev

Perfecto – Täiuse kütkeis

Agentuur La Ecwador töötas Perfectole välja loovstrateegia, logo, identiteedi ja brändingu, pakendi, reklaammaterjalid ja reklaamikampaania ideed ning videoklipid.

Pakend

Perfecto brändi jaoks arendasime algusest peale erilahendust. See on brand, mis ei allu standarditele. Tortide pakend pidi esiteks kandma nii jõulist visuaalset identiteeti kui tõstma esile toodet ennast. Tulemuseks sai spetsiaalselt Eesti Leivatööstusele välja töötatud lahendus, millest ei puudu nii luksuslikkus, praktilisus, emotsioon kui informatiivsus.

Perfecto_sisu3_950x1266

Tegevused

Lisaks pakendi ja brändingu disainile töötamise Perfectole välja kogu reklaamikeele ning panime paika kondiitrisarja tuleviku visiooni.

Lisaks tootsime humoorikad videoklipid, mis tutvustavad tooteid nii seest kui väljast.

Perfecto_sisu4_950x1281[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://vimeo.com/243268646″][vc_video link=”https://vimeo.com/243268663″][vc_video link=”https://vimeo.com/243268680″][/vc_column][/vc_row]