Miks on vaja sisuturundust?

Reklaami on tänapäeval meeletult palju ning lootusest, et ainuüksi reklaam inimese huvi köidab, paraku enam ei piisa. Efektiivne reklaamkampaania nõuab ka suurt eelarvet, mis saab takistuseks eelkõige väiksematele ettevõtetele. Selle asemel, et levitada massidesse kulukaid ja ühesuunalisi sõnumeid, võiksid ettevõtted kasutada efektiivsemat võimalust end nähtavaks teha – keskenduda sisuturundusele!

Mida sisuturundus annab?

Huvitav, kasulik ning efektiivne sisuturundus pakub vajalikku informatsiooni kliendile, ent toob kasu ka ettevõttele:

  • Annab otsingutel tulemusi;
  • Suurendab brändi tuntust ja arendab kliendisuhteid;
  • Ettevõte tundub justkui “meeldiv ekspert”;
  • Inimesed viibivad saidil kauem, kui neil on kvaliteetset informatsiooni, mida lugeda;
  • Kasvatab usaldust ja usaldusväärsust;
  • Inimesed, kes regulaarselt tarbivad ettevõtte sisu, on tõenäoliselt valmis kasutama selle ettevõtte tooteid ja teenuseid.

Sisuturunduse abil on võimalus tutvustada potentsiaalsetele klientidele huvitavalt, kasulikult ning ka harival viisil oma tooteid ning teenuseid. Selle eesmärgiks on pakkuda vihjeid, abi ning teadmisi tootest või teenusest, mis võivad olla kliendile kasulikud. Selline sisuloome näitab ettevõtte pühendumist ning loob omakorda vaistlikult klientide seas usaldust. Kui kliendil tekib usaldusväärsus ettevõtte vastu, on tõenäoline, et ta ostab Sinu tooteid, kasutab Sinu teenust ning kindlasti räägib sellest ka oma sõpradele ja tuttavatele.

Pakkuja-ostja suhted, mis tekivad läbi kvaliteetse sisu ning tekitavad usaldust, jäävad tõenäoliselt püsima. Kliendid mäletavad, kes vastas nende küsimustele ja tulevad tagasi, kui on aeg teenust osta või kasutada.

Kuidas infomüras oma sisuloomega silma paista?

Informatsioonilisest virvarrist läbimurdmiseks peab meeles pidama kolme V-d: volume (hulk), value(väärtus) ja variety (mitmekesisus).

Efektiivse sisuturunduse puhul ei piisa paarist sotsiaalmeedia postitusest, et jõuda tulemuslikult klientideni. Maailm on pidevas edasiliikumises ning ettevõte peab olema brändiga kogu aeg kohal!

Teine oluline punkt sisuloomes on väärtus. Sisu peab olema huvitav, asjakohane, kaasahaarav ning kliendile kasulik. Selle saavutamiseks tuleks esmalt mõista, mida ettevõte kliendile öelda tahab. Seejärel peaks nendele teemadele toetudes tootma võimalikult tihti ning võimalikult väärtuslikku sisu.

Viimane, kuid samuti tähtis nõuanne: ole mitmekesine! Inimeste tähelepanu tõmbab uus ja huvitav. Seega, kasuta artikleid, videosid, esitlusi, uurimustulemusi ning mõtle kõigile huvitavatele võimalustele, mida saad jagada läbi digitaal-, sotsiaal- ja mobiilmeedia. Ära unusta, et sisuloomet saab jagada lisaks sotsiaalmeediale ka ajaveebis, tavalisel paberlehel või näiteks veebiseminari vormis.

Teele Hein
Copywriter

Jaga ka teistega:

Jäta kommentaar

Your email address will not be published. Required fields are marked *