Mida toob 2016. aasta La Ecwadorile?

Vaata, mida ootame meie aastalt 2016 ning milliseid muudatusi me uueks aastaks vastu võtsime.

Brand icon

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Uued eesmärgid ja lubadused tekivad kõigil alati just aastavahetusel. “New year, new me” on kui klišee, ent vahel on tõepoolest muudatusi vaja – ikka selleks, et areneda! Areng on alati kasulik nii isiku kui ka ettevõtte tasandil ja just sellel põhjusel võtsime ka meie agentuuris 2016. aastaks vastu muudatused ja kõrgemad eesmärgid.[/vc_column_text][vc_column_text]Juba aastaid on La Ecwador järginud põhimõtet, kus töökollektiivi valitakse tahtejõulised ja sihikindlad inimesed. Meie butiikagentuuri prioriteediks on personaalne pühendumine klientidele, millega püüdleme eesmärgipäraselt nende turundusalase edukuse tõstmisele. See võib kõlada küll ilustatud PR-sõnumina, kuid tegelikkuses on tulemused näidanud, et meie klientide edu kasvatab ka meie edu. Nii lihtne see ongi! Klientidele veelgi personaalsema ning professionaalsema teenuse osutamiseks võtsime vastu muudatuse agentuuri töökorralduses.[/vc_column_text][vc_column_text]Kui senini töötasid meie inimesed ühiselt suure tiimina, siis sellest aastast oleme moodustanud personali seas eraldi teenustegrupid. See ei tähenda muidugi seda, et La Ecwadori kollektiiv poleks enam ühtne! Vastupidi – uuest aastast on kõikidel meie töötajatel võimalus anda endast parim. Varasemalt tegelesid näiteks meie disainerid kõikide töödega, mida kliendid meilt soovisid. Uus korraldus võimaldab meie töötajatel aga pühenduda just nendele valdkondadele, milles nad kõige osavamad on. Nüüdsest on meil eraldi trükitiim, meediatiim, sisuturundusetiim ja nõnda edasi. Selliselt saavad töötajad, kes on näiteks just trükiste kujundamisel ning koostamisel meistrid, tegeleda “enda valdkonnas” ning arendada oma tugevaid külgi.[/vc_column_text][vc_column_text]Muudatusest tulenevalt oleme võtnud uue aasta eesmärgiks tõsta personaalselt kliendile pühendumise taset. Personaalsus ja pühendumus eeldab koostööd ja otsest suhtlust kliendiga. Uus töökorraldus seda ka võimaldab! Kliendid saavad vahetult suhelda meeskonnaga ning anda tagasisidet nende seni tehtud tööle. Sellisel viisil ennetame mitmetimõistetavuse ning tagame võimalikult efektiivse ja eduka tulemuse.[/vc_column_text][vc_column_text]Võtsime vastu küll otsuse muutuseks, ent meie eesmärgid ja tõekspidamised jäävad ikka samaks. Tegelikult jääb ka meie olemus samaks – tõstame lihtsalt panuseid ja usume, et oleme suutelised enamaks! Me usume endasse ja ka enda klientidesse. Seetõttu soovime kõigile edukat 2016. aastat ning jääme ootama uusi ja ennastületavaid koostöövõimalusi![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Leanyka Libeon
Kommunikatsioonijuht[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_facebook type=”button_count”][/vc_column][/vc_row]