Master of Ad juubelilend ületas edukalt finišijoone

Kui 5. märtsil saabusid Loomeväljale kõik viis praktikanti suures ootusärevuses ja teadmatuses, siis täpselt kolm kuud hiljem lahkusid kõik asjaosalised rõõmsate nägude ja korraliku kogemustepagasiga. Kolmapäeval, 5. juunil, ületas Master of Ad’i 5. lend finišijoone ning nüüd on aeg neid kolme kuud tagasi reflekteerida. Kõik asjaosalised tõdesid, et kolm kuud Loomeväljal on möödunud linnutiivul ning […]

Brand icon

Kui 5. märtsil saabusid Loomeväljale kõik viis praktikanti suures ootusärevuses ja teadmatuses, siis täpselt kolm kuud hiljem lahkusid kõik asjaosalised rõõmsate nägude ja korraliku kogemustepagasiga.

Kolmapäeval, 5. juunil, ületas Master of Ad’i 5. lend finišijoone ning nüüd on aeg neid kolme kuud tagasi reflekteerida. Kõik asjaosalised tõdesid, et kolm kuud Loomeväljal on möödunud linnutiivul ning kellelegi pole veel kohale jõudnud, et praktika on jõudnud tõepoolest lõpule. Kõigi viie praktikandi jaoks olid need kolm kuud täis palju tööd, vaeva, planeerimist ning distsipliini. Nagu öeldakse, käivad töö ja vile koos ehk tähtsate tööülesannete vahele mahtus ka palju nalja ja naeru. Järgnevalt jagab iga praktikant oma isiklikke muljeid nendest tegusatest kuudest.

Harti muljed

La Ecwadori Master of Ad praktikaprogramm oli minu jaoks ideaalne võimalus tutvuda reklaamiagentuuri tööga ja näha, kuidas üldse toimib üks edukas agentuur. Minu jaoks isutas praktika alguses kõige rohkem projektijuhi roll, mis oli ikka paras pähkel, aga siiski hea kogemus. Kahtlemata oli kõige meeldejäävam hetk La Ecwador (Miami) Vice pidu, mis otseloomulikult oli korralik fiesta, andes võimaluse networkida, suhelda uute inimestega ja nautida koosolemist.

Master of Ad

Victoria muljed

Tulles La Ecwadori polnud mul mitte ühestki reklaamiga seonduvast äpist, reeglist ega muust õrna aimugi. Veidi aega edasi, nii kolm kuud olen saanud aru, et ka tulevikus võin agentuuri tööle minemisest mõelda, kuna seal on küll stressi palju aga samas seal on tasakaalustamiseks väga palju loovust, nalja ja tiimitööd. Just viimane on see, miks mulle see kogemus nii väga meeldis, tiimitöö. Siin saab abi igas küsimuses, ainult veidi julgust on vaja ja tohutult uudishimu.

Master of Ad

Stella muljed

See praktika oli nagu sõit Ameerika mägedel ja seda kõige paremas mõttes. Minu jaoks oli reklaamimaailm täiesti uus paik ning kõige huvitavam oli seda samm-sammult tundma õppida. Kui ma selle praktikapakkumise veebruaris sain, kahtlesin pikalt, kas ma ikka julgen sellise võimaluse vastu võtta. Siinkohal ütlen ma kõigile: “Do it scared!”. Päriselt! Kõik need kogemused olid seda sajaga väärt ning lisaks tohutule kogemustepagasile viis elu mind kokku ägedate inimestega, kes juba ainuüksi tegid selle praktika minu jaoks nii väärtuslikuks. Lisaks tundsin esimest korda, kuidas suutsin raamidest välja astuda ning loovusevooluga kaasa hõljuda.

Master of Ad

Henri muljed

Praktika oli mu senise õpiteekonna kõige sisukam ja informatiivsem kogemus. Üks asi on ülikooli turvaliste seinte vahel teooria õppimine ja teine asi on pärismaailmas praktiliste ülesannete lahendamine. Samuti on täiesti erinev loengus eluliste näidete kuulamine ja päriselt kõikide protsesside keskel olemine ja nende kogemine. Seepärast juhtuski nii, et kuna praktika oli uus ja huvitav, siis koondus kogu tähelepanu sellele ja kooliasjad jäid veidi tahaplaanile. Samas oli väga hea tunne kuulata loengus teooriat ja omast kogemusest juba näiteid juurde mõelda. Seega tuleks kindlasti seada endale praktikaks eesmärgid ja kogu protsessi käigus õppida midagi ka iseenda kohta.

Master of Ad

Marcuse muljed

Praktika kohta otsisin kaua ning kui lõpuks La Ecwadori agentuuri sain, olin väga õnnelik, sest see on üks vanimaid ning tunnustatumaid agentuure Eestis. Väga meeldisid kolleegid, kes võtsid mind kiirelt omaks ning andsin mulle mitmed püsikliendid, kellele hakkasin töid tegema. Ja ei saa mainimata jätta kui äge kontor ehk mõnus töökoht on agentuuril samuti. Õppisin meeskonnatööd, olen rohkem kursis reklaamimaailmaga ning üleüldiselt arenesin enda erialas ning ka inimesena.

Nüüd on aeg noortel reklaamivasikatel tööpõldu avastama minna ning kõiki uusi teadmisi ja oskusi oma tulevases töös rakendada. Praktikantide poolt täname La Peret sooja vastuvõtu eest ning loodetavasti kohtume peagi!