K-Rauta 2018

Klient:

Kesko-Senukai AS

Ülesanne:

  • Igakuised turundus- ja müügimaterjalid
  • “K-raba palju jaksad!” kampaania
  • Püsikliendiprogrammi LEMMIK lansseerimine

2017. aastast teeme igapäevaselt koostööd ehitus- ja sisustuskaubamajaga K-rauta, toetades nende turundustegevuste elluviimist.

  • Poesisesed lahendused:

krauta kataloogid

Suvekampaania 

Käesoleva aasta suve võib julgelt nimetada sajandisuveks. Pikk, soe, ilus hooaeg, mil inimesed tahtsid poekülastusi kiiresti ja võimalikult kergelt sooritada. Ja sellele otsustasime ka meie hoogu juurde anda. Kujuta ette võimalust haarata mõne minuti jooksul K-rautast endale kõike mida soovid. Tasuta. Päriseks.

K-rauta keskuste users excitement’i tõstmiseks toimuski suvel „K-raba palju jaksad!“ kampaania:

Püsikliendiprogramm “Lemmik”

Püsikliendiprogrammid, kliendikaardid, personaalsed pakkumised on muutunud kaubanduse lahutamatuks osaks, kuid tihtipeale on nende mehhanismid jäänud eelmisesse sajandisse, unustades kliendimugavuse kriteeriumit.

K-rauta lansseeris sel suvel oma uue püsikliendiprogrammi nimega LEMMIK, mis on ostjatele mugavam ja lihtsam ning pakkujal on kergem kliendile personaalseid pakkumisi teha. Püsikliendisoodustusi saab nautida ID-kaardiga, mis tekitab ka juba üsna suureks venitatud kliendikaartide rahakoti sahtlisse natuke ruumi juurde.

Tootsime LEMMIKu lansseerimiseks erinevaid materjale nii massimeediasse, veebi kui ka poodidesse.

 

Jaga ka teistega: