Itella SmartPOSTi jõulukampaania

Klient:

Itella SmartPOST

Töö:

Itella SmartPOSTi jõulukampaania

 Itella_portfoolio2

Briif

Itella SmartPOSTi jaoks tähendab jõuluperiood suurt koormuse kasvu, kuna iga aataga tellib üha rohkem inimesi jõulupakke e-poodide kaudu. Halvim stsenaarium on juhus, kui kõik inimeste poolt tellitud pakid satuvad üheaegselt terminali ning pakiautomaadid on täis nii, et voog peatub.

Samas ei tule kõne alla, et jõuludeks tellitud pakid jõuaksid inimesteni alles pärast pühi.

Seega oli agentuuri ülesandeks välja töötada kampaania  kontseptsioon, mis paneks inimesi juba novembris jõulupakke tellima ühtlustamaks pakkide koormust jõulueelsel perioodil.

Strateegia

Kuna november on aeg, mil küll kaubanduses hakatakse juba jõulumeeleolu looma, siis tarbijatele veel jõuluhõngulised sõnumid ei tööta – pühadeni on veel piisavalt aega. Seega konstrueerisime oma sõnumi väga selgelt ning otseselt:

,,Milleks oodata? Telli oma jõulukingid juba täna!”

Jõuline sõnum ei apelleeri veel pühademeeleolule, küll aga annab praktilist ning toetavat informatsiooni. Ning praktilised ja toetavad olime igas tegevuses ja kanalis.

Tootsime kampaaniaklipi , mis julgustas inimesi ette vaatama ning oma jõuluplaane juba varasemalt tegema. Klippi näitasime  nii televisioonis, internetis kui muus ekraanimeedias.

Digitaalmeedias jäime silma LIVE-bänneritega, mis kujutasid jõulupakkide liikumist Itella SmartPOSTi pakiterminali liinil.

Itella SmartPOSTi Facebookis  kasutasime samuti nö LIVE-bännereid  Facebooki lehe coveris ning ostetud reklaamina. Kogu sotsiaalmeedia kommunikatsioon tugines kampaania põhisõnumile ja tuletas meelde, miks on hea varakult pakid ära tellida. Näitasime, mida inimesed viimase hetke jõulušopingu asemel teha saavad ning suunasime neid jõulukinke aegsalt tellima. Kasutasime erinevatele sihtrühmadele suunatud sotsiaalmeediareklaami.

Itella_portfoolio4

Linnapildis  hakkasime seekord silma bussidel, mis katsid pea kogu pealinna.

itella-bussikad

Jaga ka teistega: