Juulis läheb enamik La Pere liikmeid Pirita randa, kuhugi mujale Eestisse või välismaale suve nautima. Seega palume suuremate projektide puhul arvestada veidi pikema valmimisajaga või lükata nende tellimine augustisse, kui meie kollektiiv on suures osa kontorisse naasnud.
Iga praktikant saab programmi valitud väga kindla oskuse ja attitude’i pärast ning tore on näha, kuidas meeskonnas need oskused võimenduvad ja ühtse jõuna suudetakse praktika lõpuks ära organiseerida ka keeruline lõputöö. Aasta aastalt on konkurents programmi saamisel suuremaks läinud ning lõpetajate tase on sellest lähtuvalt väga kõrge.
Konkurentsitihedas ärikeskkonnas on efektiivsed turundusstrateegiad ettevõtetele ellujäämiseks ja edu saavutamiseks väga olulised. Turundusstrateegia alla kuulub ka otsus, kas turundust viiakse ellu ettevõtte siseselt või palgatakse ettevõtte väline reklaamiagentuur.
Oleme rahvusvahelise tankla- ja mugavuspoodide keti Circle K-ga koostööd teinud juba alates 2018. aastast. Tänaseks juba viieaastase perioodi jooksul oleme loonud hulgaliselt edukaid tarbija- ja värbamiskampaaniaid, mida on pärjatud ka erinevate auhindadega nii tulemuslikkuse kui loovuse eest. Ka selle aastasel Kuldmuna loovkonkursil sai “Tassi oma tassi!” kampaania Suure tootekampaania kategoorias pronksmuna. Nüüd aga koostööst ja hiljutistest suurematest kampaaniatest järjekorras.
Kevad on de facto agentuuris kiire ja tegus aeg ning Pirita karm meretuul võib juuste asemel hoopis mõtteid sasida. Seetõttu lähetasime käesoleva aasta Lakid preemiareisile. Kui varasematel aastatel on meie lõvitrofeede laureaadid käinud nii Barcelonas kui ka Pariisis, siis tänavu väisasid Lakid Saksamaad, täpsemalt Münchenit. Külastati looduskauneid paiku, automuuseume ja nähti FC Bayern Müncheni jalgpallimeeskonda. […]
12. mail toimus Estonia Kontserdisaalis juba 25. korda Eesti reklaamimaastiku prestiižseim konkurss Kuldmuna. Tänavu esitati Kuldmuna konkursile rekordilised 1036 tööd. Igas kategoorias valis žürii välja parimad tööd ehk shortlisti, mille hulgast selgitati lõpuks välja Kuldmuna auhinna väärilised tööd. La Ecwador naasis konkursilt seitsme shortlisti nominatsiooni ja kahe munaga! La Ecwador 2023 auhinnatööd Töö: “Tassi oma […]
La Ecwadori majandustulemused näitavad, et 2022. aasta kujunes agentuurile korralikuks kasvuaastaks. Kui 2021. aastal oli agentuuri käive 1,6 miljonit, siis 2022. aasta käive kasvas 42% ehk 2,3 miljoni euroni. Kasvu taga on nii majanduskeskkonna koroonajärgne paranemine kui ka agentuuri tubli töö ja turuosa suurendamine. Edukas oli aasta ka agentuuritulu mõttes. Võrreldes 2021. aastaga suutsime agentuuri brutotulu […]
Toodete müümisel internetis või üleüldse digiajastul müümisel, on tootefotode kvaliteet üks olulisemaid kliendi ostuotsust mõjutavaid tegureid. Peale COVID-it kasutab enamik meist kaupade ostmiseks veebipoode või otsib veebist toodete kohta enne ostmist vähemalt infot. Seetõttu on head fotod olulised igale ettevõttele, mis soovib eristuda ja olla internetiturul edukas. Tõime välja 7 põhjust, miks kvaliteetsed tootefotod on […]
13. märtsil oli hommik ilus ja päike kevadine. Seda just sellepärast, et La Ecwadori uksest olid sisse astunud neli uut praktikanti, kelle naeratus oli kõrvuni. Naeratuse taga oli muidugi närvesööv ärevus, sest kohe-kohe oli vaja pea ees hüpata tundmatusse vette. Lisaks reklaamimaastiku karastunud haidele ootab neid La Ecwadoris ees kolm kuud tõsist tööd, mille käigus […]