November on olnud meie jaoks meeldivalt üllatusterohke. Nimelt liitus meiega uus tiimijuht Kaarel, kes hakkab juhtima stuudio-sisutiimi. Samuti ühines tiimiga kogenud animaator/monteerija/helitöötleja Aavo, kes on muuhulgas ka eeskujulik riigikaitsja. Stuudio-sisutiim on agentuuri suurim uuendus, sest varasemalt on kaks tiimi seisnud eraldi. Kaareli kogemus turunduse ja kommunikatsiooni valdkonnas on olnud igati eriilmeline. Ta on töötanud nii […]
Astudes 10 aastat tagasi La Ecwadori uste vahelt sisse, ei osanud Maiken Veskimäe ilmselt unistadagi, et tema juhtimisel all võidetakse Otepää linnale 2027 laskesuusatamise maailmameistrivõistluse korraldusõigused. Kust ja kuidas sattus Maiken reklaamivaldkonda ning kuidas on reklaam kujundanud teda ja vastupidi, võtab kokku Maikeni kolleeg Karl-Lennart. Kuidas sattusid Sa üleüldse agentuuri? Õppisin samal ajal EBS-is esimesel […]
Kindlustunne ja majandusolukord ei ole reklaamisektoris veel otseselt halb Majandusolukorda analüüsiva Eesti Konjunktuuriinstituudi andmetel polnud augustis reklaamituru kindlustunne ei ebakindel ega ka kindel, langedes juulis +2 pealt -2 peale augustis. Langus oli peamiselt põhjustatud hooajalisest teenuste müügi vähenemisest, mis prognoosi järgi peaks sügisel kenasti taastuma, sest viiendik reklaamivaldkonna ettevõtteid prognoosib müügi kasvu. Kuigi 20% reklaamituru […]
La We Loomekohvikus saab korralda nii strateegiapäevi, seminare või meeskonnaüritusi! Fotostuudios saab korraldada oma töötajate pildistamise, et ehitada LinkedIn’is tööandja brändi ning luua ettevõttest professionaalne ja ühtne kuvand. Meediaruumis saab koos vaadata online konverentse, teha filmiõhtuid või pidada vabas vormis arutelusid.
Augusti keskel liitus La Ecwadori meeskonnaga värske, aga kogenud tiimijuht Kairit Vainult, kes hakkab juhtima digitiimi. Kairitil on varasem 10-aastane agentuurikogemus loovagentuurist Age Creative.
Esimene poolaasta on läbi, agentuur on puhkuselt naasnud ning valmis sukelduma tormilisse sügisesse. Turundusaastas algab uus aktiivne faas, mis kogub hoogu kuni jõuludeni, mil saab taas veidi hinge tõmmata. Möödunud poolaasta suurematele töödele ja töövõitudele vaatab tagasi copywriter Siim.
Tööandja bränding on viimastel aastatel veelgi tugevamalt trendima hakanud, kuna kuuldused muutustest hakkasidki tõeks saama. Värbamised muutusid keerukamaks, uste taga ei seisnud enam inimesi järjekorras ning kandidaadid koondusid üha rohkem teatud organisatsioonide juurde sooviga just nende heaks töötada. Kui veel 6-7 aastat tagasi olid tööd eesmärgiga parendada oma brändikuvandit tööandjana harvad ning seostusid peamiselt töökuulutuste ning värbamiskampaaniatega, siis täna on see eraldi teenuslõik, mida paljud loovagentuurid pakuvad.
Suve alguses sai La Pere viimaks kätte oma uue ja keskkonnasäästliku sõiduvahendi – kastiratta! Kastiratta omamisega liitus La Ecwador ka MTÜ Elav Tänav algatusega, et muuta Tallinna linnaruum enamaks kui lihtsalt liikluskoridorid.
Sume suveõhtu, grill, tants ja trall ning politsei – uskuge või mitte, aga just need sõnad kirjeldavad La Ecwadori hoovis toimunud Alibit.