La Ecwadori aasta parimate preemiareis Saksamaal

Kevad on de facto agentuuris kiire ja tegus aeg ning Pirita karm meretuul võib juuste asemel hoopis mõtteid sasida. Seetõttu lähetasime käesoleva aasta Lakid preemiareisile. Kui varasematel aastatel on meie lõvitrofeede laureaadid käinud nii Barcelonas kui ka Pariisis, siis tänavu väisasid Lakid Saksamaad, täpsemalt Münchenit. Külastati looduskauneid paiku, automuuseume ja nähti FC Bayern Müncheni jalgpallimeeskonda. […]

Loe edasi ⟶

La Ecwador naasis Kuldmuna 25. juubelilt kahe munaga – pronksi ja hõbedaga!

12. mail toimus Estonia Kontserdisaalis juba 25. korda Eesti reklaamimaastiku prestiižseim konkurss Kuldmuna. Tänavu esitati Kuldmuna konkursile rekordilised 1036 tööd. Igas kategoorias valis žürii välja parimad tööd ehk shortlisti, mille hulgast selgitati lõpuks välja Kuldmuna auhinna väärilised tööd. La Ecwador naasis konkursilt seitsme shortlisti nominatsiooni ja kahe munaga! La Ecwador 2023 auhinnatööd Töö: “Tassi oma […]

Loe edasi ⟶

La Ecwador näitab võimsat kasvu agentuuritulus ja käibes

La Ecwadori majandustulemused näitavad, et 2022. aasta kujunes agentuurile korralikuks kasvuaastaks. Kui 2021. aastal oli agentuuri käive 1,6 miljonit, siis 2022. aasta käive kasvas 42% ehk 2,3 miljoni euroni. Kasvu taga on nii majanduskeskkonna koroonajärgne paranemine kui ka agentuuri tubli töö ja turuosa suurendamine. Edukas oli aasta ka agentuuritulu mõttes. Võrreldes 2021. aastaga suutsime agentuuri brutotulu […]

Loe edasi ⟶

7 põhjust, miks head tootefotod on veebis edu saavutamiseks hädavajalikud: üldlevinud vead, mida vältida

Toodete müümisel internetis või üleüldse digiajastul müümisel, on tootefotode kvaliteet üks olulisemaid kliendi ostuotsust mõjutavaid tegureid. Peale COVID-it kasutab enamik meist kaupade ostmiseks veebipoode või otsib veebist toodete kohta enne ostmist vähemalt infot. Seetõttu on head fotod olulised igale ettevõttele, mis soovib eristuda ja olla internetiturul edukas. Tõime välja 7 põhjust, miks kvaliteetsed tootefotod on […]

Loe edasi ⟶

Praktika La Ecwadoris – „Master Of Ad-i“ uksed avati 4. lennule

13. märtsil oli hommik ilus ja päike kevadine. Seda just sellepärast, et La Ecwadori uksest olid sisse astunud neli uut praktikanti, kelle naeratus oli kõrvuni. Naeratuse taga oli muidugi närvesööv ärevus, sest kohe-kohe oli vaja pea ees hüpata tundmatusse vette. Lisaks reklaamimaastiku karastunud haidele ootab neid La Ecwadoris ees kolm kuud tõsist tööd, mille käigus […]

Loe edasi ⟶

Strateegiliselt planeeritud sotsiaalmeedia sisuloome on edukas viis luua kaasavat brändi

Eelmise aasta kevadel lisandus meie loovagentuuri ridadesse uus ambitsoonikas klient. Nimelt tervitasime põhjamaiste juurtega Baltikumi panka Luminor. Luminorile oleme igapäevaselt strateegiliseks koostööpartneriks sotsiaalmeedia sisuloome osas, kellele töötasime välja sotsiaalmeedia strateegia ja loome igapäevast sisu Facebooki, Instagrami, TikToki ja LinkedIn’i juba ligi aasta. Iga klient pakub erinevaid väljakutseid – näiteks finantsteenuste ja pangandussektori reklaamimisel kehtivad väga […]

Loe edasi ⟶

Värske AD Karla: pakendidisainis, CVI-s ja visuaalses reklaamikeeles tuleb usaldada professionaale!

Alates jaanuarist 2023 on La Ecwadoris lisaks Vallole veel üks AD – Karla Ribelus. Disaini õppis Karla BFM-is IKUMUMU erialal ja tänaseks on tal disainivaldkonnas tööstaaži juba 5 aastat, neist kolm Tartus Wulcanis ning kaks ja pool La Ecwadoris. Väljaspool agentuuri on Karla hobideks kitarrimäng ja jõutõstmine. „Kuidagi on vaja seda ekraani taga istumist kompenseerida!“ […]

Loe edasi ⟶

Tehisintellekti kasutamisest igapäevaelus ja turunduses

Tehisintellekt ehk AI on ühtäkki muutunud meie elu integraalseks osaks. Kuigi AI on tõusnud alles viimase poole aasta seas me kõrgendatud huviorbiiti, siis tegelikkuses on ta kasutusel olnud me kõigi nina all juba aastaid. Põhjus, miks AI järsult on hakanud huvi- ja meediakünnist ületama, on suuresti tänu ChatGPT lansseerimisele mullu novembris. Kuigi täna veel puudub […]

Loe edasi ⟶

2022. aasta klient Norman-Optika edulugu

Mullu tähistas agentuur oma 25. juubelit. Liikudes reipalt 30 suunas heidame viimase pilgu veel ühele möödunud aasta seni veel avalikustamata hoovale. Nimelt on viimane aeg kergitada kalevit ja tuua teieni Aasta klient 2022. Aasta kliendi tiitel on eriline, kuna auhind antakse esindajale üle personaalselt. Agentuuri tegevjuht Heily Aavik on tiitli kohta öelnud järgmist: “Tiitlit aasta […]

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶