Agentuuriga liitus uus tiimijuht Kairit Vainult

Augusti keskel liitus La Ecwadori meeskonnaga värske, aga kogenud tiimijuht Kairit Vainult, kes hakkab juhtima digitiimi. Kairitil on varasem 10-aastane agentuurikogemus loovagentuurist Age Creative.

Loe edasi ⟶

Vaata, kes on meie uusimad kliendid ja mis on viimase poolaasta suuremad projektid!

Esimene poolaasta on läbi, agentuur on puhkuselt naasnud ning valmis sukelduma tormilisse sügisesse. Turundusaastas algab uus aktiivne faas, mis kogub hoogu kuni jõuludeni, mil saab taas veidi hinge tõmmata. Möödunud poolaasta suurematele töödele ja töövõitudele vaatab tagasi copywriter Siim.

Loe edasi ⟶

Me peame rääkima tööandja brändingust rohkem kui varem

Tööandja bränding on viimastel aastatel veelgi tugevamalt trendima hakanud, kuna kuuldused muutustest hakkasidki tõeks saama. Värbamised muutusid keerukamaks, uste taga ei seisnud enam inimesi järjekorras ning kandidaadid koondusid üha rohkem teatud organisatsioonide juurde sooviga just nende heaks töötada. Kui veel 6-7 aastat tagasi olid tööd eesmärgiga parendada oma brändikuvandit tööandjana harvad ning seostusid peamiselt töökuulutuste ning värbamiskampaaniatega, siis täna on see eraldi teenuslõik, mida paljud loovagentuurid pakuvad.

Loe edasi ⟶

Kastiratas pole vaid memmekestele küla vahel sõitmiseks

Suve alguses sai La Pere viimaks kätte oma uue ja keskkonnasäästliku sõiduvahendi – kastiratta! Kastiratta omamisega liitus La Ecwador ka MTÜ Elav Tänav algatusega, et muuta Tallinna linnaruum enamaks kui lihtsalt liikluskoridorid.

Loe edasi ⟶

Aiapeo stiilis ja meeleolukas Alibi La Ecwadoris

Sume suveõhtu, grill, tants ja trall ning politsei – uskuge või mitte, aga just need sõnad kirjeldavad La Ecwadori hoovis toimunud Alibit.

Loe edasi ⟶

Läksime puhkuste ajaks randa, tuleme peagi tagasi

Juulis läheb enamik La Pere liikmeid Pirita randa, kuhugi mujale Eestisse või välismaale suve nautima. Seega palume suuremate projektide puhul arvestada veidi pikema valmimisajaga või lükata nende tellimine augustisse, kui meie kollektiiv on suures osa kontorisse naasnud.

Loe edasi ⟶

Master of Ad-i praktikaprogrammi 4. lend on viimaks maandunud

Iga praktikant saab programmi valitud väga kindla oskuse ja attitude’i pärast ning tore on näha, kuidas meeskonnas need oskused võimenduvad ja ühtse jõuna suudetakse praktika lõpuks ära organiseerida ka keeruline lõputöö. Aasta aastalt on konkurents programmi saamisel suuremaks läinud ning lõpetajate tase on sellest lähtuvalt väga kõrge.

Loe edasi ⟶

Miks on turunduses majasisese turundusmeeskonna asemel reklaamiagentuuri kasutamine äriliselt otstarbekas?

Konkurentsitihedas ärikeskkonnas on efektiivsed turundusstrateegiad ettevõtetele ellujäämiseks ja edu saavutamiseks väga olulised. Turundusstrateegia alla kuulub ka otsus, kas turundust viiakse ellu ettevõtte siseselt või palgatakse ettevõtte väline reklaamiagentuur.

Loe edasi ⟶

Meie klient Circle K

Oleme rahvusvahelise tankla- ja mugavuspoodide keti Circle K-ga koostööd teinud juba alates 2018. aastast. Tänaseks juba viieaastase perioodi jooksul oleme loonud hulgaliselt edukaid tarbija- ja värbamiskampaaniaid, mida on pärjatud ka erinevate auhindadega nii tulemuslikkuse kui loovuse eest. Ka selle aastasel Kuldmuna loovkonkursil sai “Tassi oma tassi!” kampaania Suure tootekampaania kategoorias pronksmuna. Nüüd aga koostööst ja hiljutistest suurematest kampaaniatest järjekorras.

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶