Ettevõtte tutvustusvideod – visuaalsed lood, mis müüvad

Tänapäeva digiajastul on esmamulje olulisem kui kunagi varem. Kui potentsiaalne klient jõuab teie veebilehele või esitlusele, on teil vaid lühike hetk, et köita tema tähelepanu ja edastada oma sõnum selgelt ning kaasahaaravalt. Siin tulevad mängu professionaalselt loodud ettevõtte tutvustusvideod. Miks valida professionaalne tutvustusvideo? Tugev esmamulje: video aitab jätta meeldejääva esmamulje, mis peegeldab teie brändi väärtusi […]

Loe edasi ⟶

RekLAamivasikad on tagasi: kuidas AI-d nutikalt äris rakendada?

Reklaami- ja turundushuvilised, rõõmustage – La Ecwadori podcast “RekLAamivasikad” on pärast väikest pausi taas eetris! Seekord on saatejuhi rollis Henri Vaikre, endine Master of Ad praktikant ja tänane La Ecwadori copywriter, kelle külaliseks on Eesti oma “AI kuninganna” Sandra Reivik. Sandra on AI koolitaja ja strateeg, kelle missiooniks on aidata ettevõtetel ning inimestel AI-d teadlikult […]

Loe edasi ⟶

Miami calling, part 1: Omad „joped“ Floridas

Veebruari alguses külastas La Ecwadori töögrupp USA-d eesmärgiga rikastada oma teadmisi Ameerika turundus- ja agentuurisektori toimimisest. Kas on midagi, milles oleme Eestis juba ees, ning mida tasuks üle võtta Miamis tegutsevate agentuuride, klientide ja spetsialistide praktikast? Muuhulgas kohtus tiim ka Floridas tegutsevate aktiivsete eestlastega, kes on suuremal või väiksemal määral seotud turundusega. Pagasiks kaalukad küsimused […]

Loe edasi ⟶

Turunduskohv: Tehisintellekt äris – kas võtab või annab?

Tehisintellekt pole enam tulevikumuusika – see on juba osa meie töö- ja igapäevaelust. Aga kui palju oskame tegelikult AI-st kasu lõigata? Kuidas seda targalt ja efektiivselt kasutada? Kuidas motiveerida oma töötajaid seda kasutama? Selle aasta esimene Turunduskohv andis neile ja paljudele teistele küsimustele vastused. Ekspertide vestlusringis räägiti AI tegelikest võimalustest, väljakutsetest ja ka senistest õppetundidest. […]

Loe edasi ⟶

Agentuuriga liitusid kliendikogemuse juht Marie Ojamaa ning sotsiaalmeedia tiimi juht Siim Kokkota

La Ecwadori meeskond on taas saanud rikkamaks kahe särava ja kogenud spetsialisti võrra. Meie ridadesse on lisandunud kliendikogemuse juht Marie Ojamaa ning sotsiaalmeedia tiimi juht Siim Kokkota – mõlemad oma valdkonna andekad tegijad, kelle kogemused, ideed ja energia aitavad pakkuda klientidele veelgi paremaid lahendusi. Kliendikogemus, mis loob väärtust Marie Ojamaa on karismaatiline turundusjuht, kelle kogemus […]

Loe edasi ⟶

Aasta parimad said taas LAKITUD

La Ecwadori traditsiooniline majasisene auhinnagala LAKID toimus 24. jaanuaril juba viiendat korda. See on sündmus, kus tõstame rambivalgusesse need, kes on oma loovuse, energia ja töökusega viinud agentuuri uuele tasemele. See pole lihtsalt autasustamine – see on võimalus tähistada La Pere kirge, pühendumust ja meeskonnavaimu, mis La Ecwadori eriliseks teevad. Aasta Kliendi tiitliga toome esile […]

Loe edasi ⟶

La Ecwador liitus Eesti Kaubandus-Tööstuskojaga

Reklaamiagentuur La Ecwador on alates 1997. aastast tegutsenud Eesti turundus- ja reklaamimaastikul, pakkudes terviklikke lahendusi turundus-, reklaami- ja kommunikatsioonitegevustes. Oleme iseseisev ja sõltumatu reklaamiagentuur, mille missiooniks on aidata kaasa Eesti ettevõtete kasvule ja arengule. Liitudes Kaubandus-Tööstuskojaga, soovime tugevdada koostööd Eesti ettevõtetega ning panustada nende äriliste ja strateegiliste eesmärkide saavutamisse loovuse kaudu. Usume, et meie kogemused […]

Loe edasi ⟶

Heily Aavik: 2024 – La Ecwadori loovuse, kasvu ja ühtsuse aasta

Vaadates tagasi 2024. aastale, tunnen suurt uhkust meie meeskonna, klientide ja partnerite üle. See oli aasta, mis tõestas, et ka keerulistes majandusoludes on võimalik mitte ainult ellu jääda, vaid ka kasvada. La Ecwadori käive kasvas 2024. aastal pea 10%, mis on tunnustus meie meeskonna pühendumusele ja loovusele. Kuldmuna edu ja loovuse tähistamine Loovus on meie […]

Loe edasi ⟶

KUULA JÄRELE | Kuidas luua turundusstrateegia 2025. aastaks?

Tänapäeva turundusmaastik on mitmekesisem kui kunagi varem, nõudes ettevõtetelt paindlikkust ja oskust ajaga kaasas käia. Äripäeva sisuturundussaates jagasid Heily Aavik ja Taavi Lehari oma nägemust sellest, kuidas edukalt planeerida järgmise aasta turundustegevusi. Kas TikTok on alahinnatud kanal? Heily Aavik rõhutas TikToki kasvavat tähtsust, võrreldes selle mõju Facebooki algusaastatega, kui ettevõtted ei julgenud sellega liituda. Taavi […]

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶