Turunduskohv: kuidas edukalt uuendada brändi

16. mai hommikul kogunesid Loomeväljal taas turunduse ja kommunikatsiooni eksperdid, sest aeg oli võtta järjekordne sõõm Turunduskohvi. Seekord keskenduti brändingu ja brändi uuendamise teemadele, mis on iga ettevõtte jaoks äärmiselt olulised. Üritusel jagasid oma teadmisi ja kogemusi Foruse turundus- ja kommunikatsioonijuht Berit Väljaots, Orkla Eesti maiuste ja snäkkide ärisuuna turundusjuht Kätlin Sepp ning La Ecwadori […]

Loe edasi ⟶

La Ecwadori esimese poolaasta kokkuvõte: äri õitseng ja uued kliendid

Taas on Loomeväljal end sisse seadnud suvi ning see tähendab, et esimene poolaasta on märkamatult mööda saadetud. Agentuuri juht Heily Aavik jagab meiega edukaid kliendilugusid, kokkuvõtet 2023 aastast ja selle aasta esimesest poolaastast ning ambitsioonikaid tulevikuplaane. Vaatamata õhus tuntavatele majandusraskustele nendib Heily Aavik, et esimene poolaasta La Ecwadoris on võrreldes eelmise aastaga olnud edukas ning […]

Loe edasi ⟶

Kuldmuna 2024 tuli! Kuidas see meil läks?

Kuldmuna on agentuur La Ecwadoriga praktiliselt sama vana ning tänaseks on Eesti kõige vanemal loovuskonkursil juba 51 erinevat kategooriat, millega tunnustada oma ala kõige loovamaid tegijaid. Kokku esitati konkursile üle tuhande töö, millest finaali pääsesid vaid parimatest parimad. La Ecwador oli finaalis esindatud 7 finalistiga ning auhinnagaalalt ei lahkutud tühjade kätega. Teeme ülevaate, millised tööd […]

Loe edasi ⟶

Agentuur andis Passwordil hoogu

Eesti vanim ja suurim turunduskonverents Password ei vaja ilmselt kellelegi tutvustamist. Aastaid üha kõrgemat taset näitav konverents oli sel aastal eriti tugev, keskendudes peamiselt brändile, selle mõjule ning arendamisele digitaalsel ajastus. La Ecwador oli kahel päeval konverentsil esindatud oma lounge’iga, et häid mõtteid delegaatidega põrgatada ning pakkuda värskeid ideid, kuidas brändi potentsiaali efektiivselt ära kasutada. […]

Loe edasi ⟶

Master of Ad podcast – 5. lend

Tere tulemast kuulama La Ecwadori podcasti! Taibukas ja uudishimulik reklaamihuviline, pane end valmis! Sukeldume reklaamimaailma telgitagustesse ning intervjueerime tegijaid, kes jagavad siseringi teadmisi ning oma teekonda säravas turundusmaailmas. Külalistega vestlevad Master of Ad praktikaprogrammi praktikandid. Rohkem informatsiooni Master of Ad 5. lennu kohta leiad siit. Liitu La Ecwadori jälgijaskonnaga Instagramis või Facebookis, et olla kursis […]

Loe edasi ⟶

Turunduskohv: kuidas luua läbi e-turunduse tugevat brändi, suurendada müüki ning saavutada eelist konkurentide ees?

Emakeelepäev tõi Loomeväljale kokku palju põnevaid inimesi, sest leidis aset järjekordne turunduskohv, mis oli seekord pühendatud e-kanalitele. Kaasahaaravasse arutellu astusid Rahva Raamatu e-äri juht Toomas R. Raist, Loverte turundusjuht Kaisa Sakarias ning La Ecwadori sotsiaalmeedia spetsialist Mery-Ly Riis.  Kevad on vaikselt meie kõigi põue pugemas ning ühtlasi oli aeg ka uueks kosutavaks  Turunduskohviks, mis avas […]

Loe edasi ⟶

Master of Ad praktikaprogrammi 5. lend on siin, et reklaamimaailma uks jalaga lahti lüüa!

5. märtsi pärastlõunal kogunesid viis uut praktikanti Loomeväljal, kus tehti tutvust agentuuriga ning sellega, mis asjaosalisi järgnevad kolm kuud ees ootab. Juba järgmisel hommikul võeti osa agentuuri koosolekust ning asuti üheskoos esimeste ülesannete kallale. Sarnaselt päris loovtiimile, jagatakse ka praktikantide vahel ära erinevad rollid ja töösuunad ning omakorda leitakse kõigile kollektiivi seast mentorid. Kuna praktikaprogramm […]

Loe edasi ⟶

Turunduse trendid 2024

Vaikselt on õhus tunda, et lähenema hakkab kevad. Jaanuari tolm on jalgelt pühitud ning veebruar on juba pooles vinnas ehk 2024 on piisavalt kaua kestnud, et teha pilguheit tänavuse aasta turunduse trendidesse. Viimased aastad on olnud üksnes huvitavad, turunduse sektor on löödud pea peale. See, mis töötas eile, ei pruugi enam täna toimida. Sõjad, covid, […]

Loe edasi ⟶

Mõtisklused rohelisest agentuurist

Tere tulemast rohelisse agentuuri! Nii nagu ka mõni aeg tagasi kirjutatud blogipostituses nentisime, on roheline mõttelaad tulnud põhimõtteliselt igasse valdkonda ja ikka selleks, et jääda. Moodsa, oma keskkonnast hooliva ja trendidega kaasas käiva loovbüroona ei saa me La Ecwadoris rohearenguid lihtsalt pealt vaadata, vaid oleme aja jooksul eri viisidel sellesse oma valges majas ka ise […]

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶