Making Sense 2025 konverents

Making Sense 2025 mõtestas turunduse tulevikku Möödunud nädalal tõi Eesti Rahvusraamatukogus toimunud TULI konverents Making Sense kokku kohaliku ja rahvusvahelise turundusmaailma. Kahe päeva jooksul arutleti ühe võtmeküsimuse üle: milline on turundaja roll tulevikus? La Ecwadori tiimile oli see intensiivne ideepuhang, mis pakkus värskeid perspektiive ja praktilist mõtteainet igapäevatööks. Päris lood päris tegijatelt Mitmekesine esinejaskond eesotsas […]

Loe edasi ⟶

Äripäeva Reklaamiagentuuride TOP II koht – Agentuur La Ecwador

Agentuur La Ecwador on taas tõestanud oma tugevat positsiooni Eesti reklaamimaailmas, saavutades Äripäeva Reklaamiagentuuride TOPis teise koha. Juba aastaid on La Ecwador hoidnud kindlalt juhtivat positsiooni edetabelis, mis kinnitab agentuuri järjepidevust, professionaalsust ja stabiilset kasvu. Äripäeva koostatud edetabel põhineb eelmise aasta käibekasvul, mille tulemused näitavad, et La Ecwador liigub jätkuvalt tõusutrendis. Agentuuri juht Heily Aavik […]

Loe edasi ⟶

La Pere reedesed trendiminutid

Loovus ei seisa kunagi paigal – ja meie samuti mitte! Oleme La Pere tiimiga käima lükanud reedesed trendiminutid, kus igaüks meist astub kordamööda tiimina enda vabaltvalitud teemaga, millised tulevikutrendid neid kõnetavad – olgu see siis disainisuund, sotsiaalmeedia trend, vaade reklaamimaailma või mõni uus tulevikutehnoloogia. Esimestes trendiminutites viis Anette-Heleri meid aastasse 2045, tõstatades küsimuse, milline võiks […]

Loe edasi ⟶

La Ecwador 28 – reis minevikku, vaade tulevikku!

Sünnipäeva nädalat lõpetame südantsoojendava ja meeleoluka tagasivaatega – 6.oktoober on agentuur La Ecwadori jaoks eriline päev — just sel kuupäeval sündis 28 aastat tagasi 1997. aastal loovagentuur, mis on tänaseks kujunenud üheks Eesti reklaamimaastiku üheks kõige julgemaks ja säravamaks teejuhiks. Sel aastal tähistasime oma 28. sünnipäeva südamliku tagasivaatega — panime kokku lühivideo fotodest, mis viib […]

Loe edasi ⟶

Best Marketing arvamuskonkursi “Tark Turundus” žürii esimees Heily Aavik: turundus ei vaja trendifilosoofiat, vaid päris kogemusi

Eesti turundusmaastik seisab 2025. aastal silmitsi mitmete väljakutsetega – väike turg, geopoliitiline ebastabiilsus ja tarbijate hinnatundlikkus sunnivad ettevõtteid tegutsema ettevaatlikult. La Ecwadori omanik ja tegevjuht Heily Aavik tõdeb, et liiga sageli loodetakse digile ja AI-le kui imerelvadele, unustades, et edu alus peitub endiselt strateegias, loovuses ja õigetes valikutes. Turunduse arengut pärsivad ka müüdid põlvkondade digipädevuse […]

Loe edasi ⟶

La We Loomekohvik – hubane ja stiilne pärl Pirita südames | La Ecwadori klientidele 30% soodsamalt

Ruumi rent Sinu ettevõttele seminariks, töötoaks, koolituseks või meeskonnavaimu treenimiseks. La We Loomekohvik pakub ruumide renti, kus korraldada kollektiivne strateegiapäev, pidulik õhtusöök või meeldejääv sünnipäevapidu. La We Loomekohvik on on Eestis täiesti unikaalne ja kaasaegne kohvikukontseptsioon, mis ühendab omavahel loovuse, koostegemise, innovatsiooni ning meeleolu. 2020. aasta suvel avatud hoone on koduks Eesti ühele vanimale ning […]

Loe edasi ⟶

Aasta Digitegu 2025 esikoht tööga “Perekeskne sisuturundus TikTokis” | Büroomaailma edulugu

La Ecwadori sotsiaalmeedia tiimijuht Siim Kokkota ja Büroomaailma tegevjuht Jüri Ross osalesid 19. septembril Best Marketing ja Äripäeva poolt korraldatud Best Internet konverentsil, kus nad esitlesid Aasta Digitegu 2025 finaalis tööd “Perekeskne sisuturundus TikTokis”. Tulemuseks suurepärane esikoht Bränding | pikaajaline turundus sotsiaalmeedias | content marketing kategoorias. Pereettevõtluses on suurepärane võimalus kaasata ettevõtte turundamisse omaenda pereliikmed. […]

Loe edasi ⟶

Kui tähelepanu on tänapäeva valuuta, siis tegime Teletornist 7 kuuga miljonäri

Olukorras kus igal sekundil tõmbab inimeste tähelepanu lugematu arv ekraane, reklaame, sõnumeid, postitusi, videoid ja ka reaalses elus toimuvaid asjatoimetusi, on tähelepanust saanud väärtuslikuim vahend. Kes suudab hoida endal tähelepanu, sinna järgnevad peagi ka materiaalsed hüved. Seega on tähelepanust saanud omamoodi valuuta. Veebruari algusest, kui La Ecwadori sotsiaalmeedia tiimiga Tallinna Teletorni sotsiaalmeedia halduse enda peale […]

Loe edasi ⟶

Kirjuta julgelt, mõtle suurelt – stardib uhiuus arvamuskonkurss Tark Turundus!

Kas Eesti turundus on ummikus või kuldsel stardijoonel? Mis on valdkonna suurimad võimalused ja millised ideed aitaksid ettevõtetel kasvada? Nüüd on sinu kord sõna võtta! Tark Turundus on Best Marketingi, La Ecwadori, PHD, Duo Media ja EISi ekspordiosakonna arvamuskonkurss, mille eesmärk on edendada Eesti turunduskogukonna sisulist arutelu ning ellu äratada ideed, mis aitaksid valdkonnal ja ettevõtetel kasvada. […]

Loe edasi ⟶
Lae juurde ⟶