Klient: Hansab
Ülesanne: Töötada välja kampaania Hansabi hoiulaegastele ning tutvustada ühtlasi B2C segmendile Hansabi brändi.
Taust ja lahendus: Hansab on tuntud tehnoloogia ettevõte, mis on tegelenud B2B suunal juba aastakümneid digitaal-, automaat- ja turvalahendustega.
Aegamisi on Hansab laiendanud oma teenuseportfelli, kuhu lisandus hiljuti eestlase jaoks mõneti tundmatu teenus, milleks on hoiulaekad.
Selle jaoks lõime kampaania, mis paralleelselt tutvustas sihtrühmale nii brändi kui ka teenust ennast. Tähelepanu künnise ületamiseks lõime kampaania parajalt intensiivse, emotsionaalse kui ka mõjusana, võttes arvesse ka brändingu senist retoorikat.
Kuna sihtrühm oli ettevõtte jaoks täiesti uus, kes ei teadnud midagi ei brändist ega ka teenusest, lähenesime kampaaniale ladusa storytellingu ja huumoriga.
Selleks,et jõuda pakutava teenusega otse, konkreetselt ja intrigeerivalt kliendini, lõime sõnumi, mis reklaami kaudu andis otsustusvõime ja kontrolli teenuse tarbija kätte, kutsudes neid üles hoiustama omi väärtesemid Hansabi laegastes luku taga.
Lisaks välikampaaniale levis kampaania ka raadios, otsepostiga kui ka sotsiaalmeedias.
Otsepost tutvustas Hansabi hoiulaegaste teenust potentsiaalsele sihtgrupile otse, viies selle neile koju kätte. Selleks kujundasime Hansabi hoiulaeka stiilis kokkuvolditava otseposti, mis jõudis üle 7000 majapidamiseni.
Sotsiaalmeedia jaoks lõime tuntud kulturisti, koolitaja ja ettevõtja Ott Kiivikaga kampaaniavideo, mis kergitas Hansabi poolt pakutava teenuse tagamaid läbi huumoriprisma.