Klient: Eesti Laskesuusatamise Föderatsioon
Ülesanne: Luua värske visuaalne identiteet
Taust ja lahendus:
Laskesuusatamise maailmakarikaetapp toimub järgmise aasta märtsis esmakordselt Baltikumis ning aasta suursündmust võõrustab meie kodune talvepealinn Otepää. Suurte ettevalmistuste käigus saime ka meie omapoolse panuse anda, töötades välja 2022 aasta IBU Otepää MK-etapi brändingu.
Ürituse logo tuleneb Otepää kihelkonna kirivöö mustrist, mis sümboliseerivad kahte peamist elementi laskesuusatamisest, mis omavahel harmoneeruvad. Nendeks on kiirus ja täpsus. Kirivöö muster on kujutatud Eesti lipu värvides. Logo disainis kasutatud nooled suunavad keskele, millega tekib tugev seos sihtimisest. Lisaks joonistub kujutisest välja rist, mida läbib kaks vertikaalset joont, mis omakorda sümboliseerivad suuski ja suusakeppe ning kujutise keskelt tekkivad paarisjooned tähistavad suusaradu. Liikuvuse ja kiiruse illusiooni loob kujutise kalle paremale.
Uus bränding lõi aluse ka värskele visuaalse identiteediga sobivale slogan’ile, milleks inglise keeles kujunes „Aspire for limitless“, mis eesti keelde tõlgituna on „Piire ületades“. Sõnum sümboliseerib spordis levinud mentaliteeti olla parim, alistamatu või isegi täiuslik, nihutades piire ennenägematutesse kaugustesse. Kõige selle saavutamiseks on vaja uskuda millegisse enamasse – uskuda, et meil ei ole piire, et me oleme võimelised korda saatma mida iganes.
Suursündmuse bränding ja visuaalne identiteet on suurelt nähtav Otepää välimeedia pindadel ning Biathlon Otepää Facebooki lehel. Värskelt välja töötatud CVI alusel kujundati ka ürituste reklaammaterjalid ning uue CVI põhjal luuakse ka Biathlon Otepää merch.
Foto autor: Rasmus Kooskora/Sportland
Foto autor: Rasmus Kooskora/Sportland
Foto autor: Rasmus Kooskora/Sportland
Foto autor: Rasmus Kooskora/Sportland
Kuigi maailmakarikaetapp toimub Otepääl 2022. aasta märtsis, jääb agentuuri loodud bränding ja visuaalne identiteet kasutusse ka järgnevateks Eesti laskesuusatamisele edu toovateks aastateks.