Klient: Büroomaailm
Töö:
- aasta koolikampaania välja töötamine ja läbi viimine.
Taust:
Koolikampaaniate aeg on muutunud justkui uueks jõuluperioodiks – üha rohkem pakkujaid alustab juba südasuvel kooliasjade väljapanekut, millega teevad vaheaega nautivate noorte elu võimalikult stressirohkeks. Kui varem olid koolikampaaniad peamiselt raamatu- ja kirjatarvete kaupluste pärusmaa, siis nüüd pakutakse vihikuid ja pliiatseid praktiliselt kõikjal. Küll aga kahtlemata kõige rahulikuma ostukogemuse ning parima valiku leiab Büroomaailma Koolimaailmast, mille koolikampaaniad on muutunud juba omaette traditsiooniks. Nii oodatakse igal augustil põnevusega, milline selle aasta kampaania idee on.
Analüüs ja strateegia:
Koolikiusamine, sh küberkiusamine on äärmiselt suur probleem nii laste igapäevases elus kui ka ühiskonnas tervikuna. See tekitab aga stressi ning sageli võib selleks põhjuseks olla mõni tühipaljas element, mis õelat silma riivab. Nii vajab laps koolis turvatunnet ja hoolimist, mille ta saab esmajoones kaasa vanematelt. Ent probleem tekib siis, kui vanemad on tööga niivõrd hõivatud, et lastele tähelepanu väga ei jagugi. See pani meid mõtlema küsimusele: miks mitte sisustada vanemate ja laste aeg kasulikult?
Strateegiliselt nägime, et Büroomaailma koolikampaaniat saab peredele välja pakkuda kui ettevalmistust, kus üheskoos valmistumine on osa koostööst, mis paneb kooliaastale tugeva alguse. Parimat valikut pakkuv Koolimaailm aitab kooliks valmistumisest teha justkui tähtsa missiooni, kus jõud ühendada, ning vanematelt kaasa saadud julgustavad sõnad panevad lapsi võtma kooliskäimist kui oma peamist ülesannet.
Idee ja lahendus:
Eelnevast tulenevalt iseloomustab tänapäeva noori sihitus ja teatav motivatsioonipuudus. Kellel aga jagub motivatsiooni ja julgust, mis rasketel hetkedel aitab leida jõudu, et takistused alistada? Eks ikka kangelastel! Seepärast ehitasime oma ideelahenduse aktuaalsele kangelaste temaatikale, mis pani aluse sõnumile “SAADA KANGELASED KOOLI”. Peale selle, et Koolimaailm pakub lahedat varustust, oli ‘väikestele kangelastele’ seekordseks motivatsioonipaketiks kaasas vinge nutikell.
Taaskord kasutasime kampaania raames erinevaid meedialiike, millega jõuda lasteni ning nende vanemateni. Nii valmis filmitreilerlik, kuid parajalt müstilis-kangelaslik klipp, mis sai suurt tähelepanu televisioonis ning internetis, samuti erinevates sotsiaalmeediakanalites ja kinos. Sotsiaalmeedias tutvustasime lisaks nutikella funktsioone, uurisime inimeste enda nutividinate kasutusharjumusi ning hoidsime üleval vajalike koolitarvete infot läbi kangelaste narratiivi.
Kampaania visuaalsel kontseptsioonil apelleerisime jõulisemale poster-kuvandile, kus kujutasime lapsi enesekindlatena ning ema, kui taustajõudu, rahuolevana. Motiveeriv-kangelaslik visuaal köitis linnapildis tähelepanu ja tõi mitmel pool positiivset tagasisidet.
Motiveeriva sisuga jõudsime raadiosse, kus kasutasime eristumiseks klipp-klipis metoodikat. Julgustav ja toetav oli ka poesisene lahendus, kus Koolimaailma töötajad said abipakkujatena selga sõnumi ja sümboolikaga disainitud T-särgid.