Klient: Circle K Eesti
Vähiravifond Kingitud Elu lugu algab traagilisest sündmusest, kuid kõik mis sellele järgnenud on, pulbitseb lootusest, inimeste headusest ja kokkuhoiutundest.
Paraku on neid, kes peavad elu jooksul vähkhaigusega võitlema ning alati ei saa riik neid toetada. Vähiravifond Kingitud Elu aitab neid, kelle ravimeid riiklik toetus katta ei saa ning selle ilusa algatusega on liitunud ka Circle K – kõikides x saab omapoolse panuse anda nii korjanduskastidesse kui ka elektroonilise maksena.
Läinud sügisel soovisime Kingitud Elule veel suuremat tähelepanu tõmmata ning Circle K tutvustas esmakordselt heategevustopsi, mille pealt said kuumade jookide tellijad annetada 10 senti vähiravifondi. Iga müüdud topsi pealt pani ka Circle K Eesti omalt poolt 10 senti juurde ning kokku kogunes üsna suur summa.
Kollane heategevustops ei olnud kohustus, vaid valik mille tarbija sai teha, kuid vaadates tagasi iseasjale, et kollased topsid kadusid iga päevaga üha kiiremini jaamadest, meeldis algatus paljudele kohvisõpradele.
Heateo tops on väga hea näide vastutustundlikust turundusest, kuna Kingitud Elu annetuskastid ning võimalus teha annetus pangakaardiga, on muutunud Circle K igapäevaseks praktikaks.
Kampaania projektijuht: Mairi Talving
Copywriter: Taavi Lehari
Topsidisain ja kampaania disainer: Anete Konno