Punktid.ee CVI, brändi- ja turundusstrateegia

Meie roll
Kampaaniad

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Klient:

Punktid.ee

Töö:

Konkurentsivõimeline, omanäoline ja atraktiivne CVI (corporate visual identity) ning turundusstrateegia ettevõtte edukaks laienemiseks välisturule[/vc_column_text][vc_separator color=”chino” border_width=”2″][vc_column_text]

 

Briif

Punktid.ee eesmärgiks on tuua inimestele mängurõõmu, erinevaid võimalusi mängudemaailmas ning kvaliteetset meelelahutust, pakkudes erinevaid mänge, mängukaarte, kinkekaarte, koode ja muud, mis gaming-maailmaga seostub.

Punktid.ee teenusedisain on universaalne ning seda saab kasutada erinevates regioonides riigipiiridest olenemata. Vaatamata innovaatilisele ning usaldusväärsele teenusele vajas punktid.ee keskkond CVI edasiarendamist, jõulisemat nägu ning brändistrateegiat, millega konkureerida välismaiste veebikeskkondadega.

 

 

Analüüs ja strateegia

Töö projektinimega ,,punktid.ee” oli agentuurile põnev ning omanäoline väljakutse. Kaasaegse teenusedisainiga veebikeskkond, millel on suured eesmärgid ning inspireerivad ambitsioonid, motiveeris ka kogu agentuuritiimi. Äkitselt avastasime end ka ise mängudemaailmast ning küsisime endalt: ,,Aga miks inimestele mängud meeldivad?”

Teiseks süüvisime nädalate vältel erinevate gamer’ite käitumismustritesse ning otsisime vastust küsimusele, mis muudab ühe mängude veebikeskkonna visuaalselt ja kognitiivselt usaldusväärseks? Punktid.ee konkurendid on üle maailma üsna eripalgelised – need, kelle hind on madal, kuid riskifaktor suur ning neid kelle hinnaklass on kõrgem, kuid pühendumus ja usaldusväärsus maksimaalne.

 

 

Lahendused

Esiteks töötasime välja eristuva, kuid siiski tuttavaid elemente sisaldava visuaalse identiteedi. See annab veebikeskkonnale juurde omanäolisust ja originaalsust, samas pälvib tähelepanu ning tekitab äratundmisrõõmu.

Koos CVI-ga töötasime välja kogu kommunikatsiooni toolbox’i, mis defineerib punktid.ee ettevõtte visuaalse kujundamise põhitõed; arendasime kogu brändiloo ja –strateegia, mis sisaldab teenuse ja ettevõtte tegevuste ning strateegia kirjeldust, põhiväärtusi, loovlahendust, retoorikat ning sõnumeid, mõtteviisi, kujunduselemente ja erinevaid kommunikatsioonikandjaid. Muuhulgas puudutasime ka tulevikuplaane ning ideid.

Kunagi pole liiga hilja lõbutsemiseks!

Mängijate ning mänguteenuste tarbijate jaoks on usaldus ja kindlus tohutult kaalukas. Pakkuja peab iga päev pildis olema, näitamaks oma elujõulisust, pühendumust ja professionaalsust. Teisalt ei tohi kommunikatsioon muutuda koormavaks ega ühetaoliseks mantra kordamiseks. Pärast CVI väljatöötamist aitas agentuur ettevõttel paika panna turundusplaanid ning kommunikatsioonistrateegia, millega oma head ning usaldusväärset teenust jõulisemalt tutvustada ja oma kliente rahulolevana hoida.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row]