Kuidas mõtleb fotograaf loovlahendusest tulenevalt välja fotokontseptsiooni ning kuidas ta lahendusteni jõuab
Behind the scenes: Koolimaailm 2019
Kuidas mõtleb fotograaf loovlahendusest tulenevalt välja fotokontseptsiooni ning kuidas ta lahendusteni jõuab. Agentuuri audiovisuaalspetsialist Karel on täielik multifunktsionaalne-rööprähklejalik-macgyver-kokk-kondiiter-talent, kes lisaks videote monteerimisele, helindamisele, kujundamisele ja animeerimisele tegeleb ka pildistamise, filmimise, režii ja pisut ka eriefektide meisterdamisega.
Üheks heaks näiteks, kuidas igapäeva mugavustsoonist väljuda ning endale lisaväljakutseid esitada, on Kareli loodud Büroomaailma Koolimaailma kampaaniafotod. Koostöös Art Director Anetega valminud tööd kirjeldab Karel järgmiselt: „Apelleerisin kampaania visuaalsel kontseptsioonil jõulisemale poster-kuvandile, kus kujutasin lapsi enesekindlatena ning ema, kui taustajõudu, rahuolevana. See stiil on teadlikult valitud klassikaliste superkangelaste filmide postrite stiililt, kuid ülesande keerukus seisnes selles, et kuidas nii-öelda tavalisi inimesi kangelastena kujutada nii, et see ei jätaks paroodia muljet.
Futuristliku feel’i saavutamiseks kujutasin ette kontrastset ja värvilist lähenemist. Vastandvärvid nagu sinine ja oranž annavad mõnusa sci-fi look’i. Kuna lähteülesanne oli näidata tegelasi kui futuristlikke enesekindlaid kangelasi, valisin rakursi alt üles, et kujutada neid aukartustäratavamana.
Koolimaailm 2019 kampaania ning videoklipiga „Saada kangelased kooli“ saab tutvuda meie tehtud tööde rubriigis.
- Klient: Büroomaailm
- Copywriter ja idee: Marten Liivik
- Art Director ja disain: Anete Konno
- Loovjuht: Taavi Lehari
- Foto ja video: Karel Otstavel
- Projektijuht: Mairi Talving