Kuidas väikese eelarvega telesse saada?

Toome teieni mõned erilahendused, mis aitavad telesse saada palju lihtsamalt ja odavamalt.

Brand icon

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”Telereklaam on ju kallis!?” google_fonts=”font_family:Radley%3Aregular%2Citalic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]

Tihti saame agentuuris tagasisidet ettevõtjatelt, kelle arvates on reklaam kõikvõimsas pildikastis liiga kulukas. Neile on jäänud mulje, et enda näitamist massidele saavad võimaldada vaid suuremad ja jõukamad. Seesugune müüt on piiranud tänasel päeval paljude ettevõtjate telereklaami planeerimist. Kusjuures, mõjutavaid tegureid on veel teisigi.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_single_image image=”2049″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_custom_heading text=”Puudub klipp ja budget on ka pisike?” google_fonts=”font_family:Radley%3Aregular%2Citalic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]

Telereklaami eelarve kaks põhilist mõjutajat on eetriaeg ja reklaamklipi pikkus. Kuna hinna kujunemisel mängib olulist rolli klipi pikkus, siis saab reklaamklipi tootmisel taktistuseks piiratud eelarve. See aga ei tähenda, et telereklaamist tuleks üldse loobuda! Telekanalid pakuvad lisaks tavalisele eetriajale ka mitmeid erilahendusi, mille kasutamine võib kaasa tuua lühema ja lihtsama klipi tootmise. Näiteks on võimalus siduda ettevõtte imago kanali imagoga või kasutada logo saadete eel. Lahendusi on siinkohal mitmeid. Selleks, et teha erilahendustest õige ning tulemuslik valik, tasub esmalt hoolikalt läbi mõelda sõnum, mida vaatajateni viia.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_single_image image=”2050″ img_size=”medium”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”Klipp või teema on, aga rahakott jääb õhukeseks?” google_fonts=”font_family:Radley%3Aregular%2Citalic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]

Kasutamiseks olemasolev klipp ei tähenda alati edukat reklaamkampaaniat. Arvestama peab ka olukorraga, kus klipi tootmine võib võtta suurema osa eelarvest. Kui soov on teha reklaami ka tulemuslikult, siis tasub mõelda järgmistele küsimustele:

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

  • Kui suur on eelarve?
  • Kes on sihtrühm?
  • Kui pikk on klipp?

[/vc_column_text][vc_column_text]

Kindlasti tasub arvesse võtta, et tänase päeva seisuga on meil lisaks põhikanalitele, mis on veel osaliselt tasuta, nähtavad paljud teisedki arvestatava vaadatavusega kanalid. Samuti ei tohiks kodumaiste kanalite kõrval unustada ka rahvusvahelisi kanaleid.

Selleks, et mitte üle oma võimete hüpata, on otstarbekas tutvuda kanalite kavadega ning leida enda toote või teenuse sihtrühmale vastavaid saateid, filme ja sarju. Selle asemel, et planeerida eetrit mitmete erinevate sihtrühmade saadetesse, tuleks võtta näiteks üks kindel suure vaadatavusega ja õigele sihtrühmale mõeldud saade ning kasutada selles sponsorklippi.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”Olgem trendikad ja kaasaegsed!” google_fonts=”font_family:Radley%3Aregular%2Citalic|font_style:400%20regular%3A400%3Anormal”][vc_column_text]

Inimeste elud, tegemised ja tehnika areng liiguvad kiires tempos. Inimestel on üha vähem aega ning paljud neist ei soovi seda õhtul pehmes diivaninurgas televiisori vaatamisele kulutada. Selle asemel on nad avastanud enda jaoks online „järelvaatamise“ võimalused. Tänaseks pakuvad seda juba mitmed juhtivad kanalid ning siin on taas võimalus, kuidas soodsate võimalustega vaatajateni jõuda.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space][vc_single_image image=”2051″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_column_text]Rain Taimre
Meediajuht[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_facebook type=”button_count”][/vc_column][/vc_row]