Eesmärk: lansseerida uuendatud Nõo brändinguga kampaania
Taust ja lahendus: Nõo Lihatööstus on suurim kodumaisel kapitalil põhinev lihatööstus Eestis, andes tööd ligi 200 töötajale. Juba 1992. aastast tegutsenud tootja sai 2023. aastal uuendatud brändi, mis astus lähemale just väärtuspõhiselt ning tõi fookusesse ühiste hetkede veetmise.
NÕO visiooniks on tuua maitsva toiduga kokku perekondi, sõpru ja inimesi, et muuta ühised hetked tähenduslikumaks. See tähendab, et maitsev ja kvaliteetne toit loob ehtsaid emotsioone ning koosoldud aega, mis on kiires igapäevaelus tähtsaim kui eales varem.
See läheb kokku ka tõsiasjaga, et Nõos töötavad inimesed moodustavad justkui perekonna. Nad lähtuvad oma töös pereväärtustest – kõike valmistatakse nii, nagu valmistaks iseendale ning soovitakse anda ka oma lähedastele. Rõhku pannakse olulistele väärtusele, milleks ongi koosoldud hetked, ühtsus, ühine heaolu ning koos panustamine.
Uue brändi lansseerimiseks lõime brändingu kampaania, mille slogan Õnne retsept ühisteks hetkedeks! peegeldab suurepäraselt värske brändi olemust. Kampaania osaks said välimeedia plakatid, digibännerid ning TVC, mille fookuses ongi õnne retsept ning maitsvaid Nõo tooteid nautiv perekond. Loodud teleklippi saatis spetsiaalselt Tanel Padari poolt uuesti sisse lauldud “Õnne valem” lugu, mis sobitus hästi klipi iseloomuga.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Mairi Talving
Loovjuhid: Aleksander Urke, Taavi Lehari
Kunstiline juht: Karla Ribelus
Disainer: Iiris Jaaska
Disainer: Agne Liis Jõgi
Produtsent: Kaarel Kõvatu