Eesmärk: Luua pakendidisain Estoveri koolipäeva jogurti topsidele
Taust ja lahendus: Estover tõi mõni aeg tagasi turule Koolipäeva jogurtijoogi, mille puhul on tegu vähendatud suhkrusisaldusega jogurtiga. Nii lastevanematele kui koolijütsidele suunatud toode tuli esmalt turule kirjus kilepakendis. Kasutades ära kilepakendi elemente, lõime Creative-tiimis uhiuued kujundused ka koolipäeva topsijogurtitele.
Uutele topsidele sai juurde antud veidike värve, et tarbijal oleks neid lihtsam maitsete järgi poeriiulil eristada. Kasutatud mänguliste elementide hulka kuuluvad kooli temaatikaga seonduvad raamatud, äratuskell, hommikusöök ja muu, mis kõnetab sihtrühma ning muudab tooted silmapaistvaks.
Hiljuti tegime Estoverile kampaania ka Philadelphia toorjuustudele, loe rohkem siit.
Töö autorid agentuuris:
Projektijuht: Mairi Talving
Disainer: Liis Kurm
Fotograaf ja piltide visuaalne kontseptsioon: Carol Alice Tõniste